0

Lenovo - vibe-shot

vibe-shot
Lenovo - vibe-shot
اندازه 142x70x7.3
وزن 145 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 16 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

شرکت لنوو اعلام کرده که وایب شات بهترین قابلیت های یک دوربین و تلفن همراه را در خود دارد و اظهار داشته که این محصول ترکیبی بی نقص از امکانات عکاسی در سطح حرفه ای و یک اسمارت فون را فراهم نموده.

این موبایل دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی است که مجهز به یک لنز ۶ تکه، لرزشگیر اپتیکال تصویر وحسگر BSI برای تصویربرداری در نور کم بوده و یک نرم افزار اختصاصی هم برای ویرایش عکس های برای آن در نظر گرفته شده.

در مورد سخت افزار این محصول هم باید بگوییم که یک نمایشگر فول اچ دی IPS، چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، (با امکان ارتقاء ظرفیت از طریق درگاه میکرو اس دی) و آبنبات چوبی اندروید برای این محصول که ۱۴۵ گرم وزن دارد در نظر گرفته شده.

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.