0

Motorola - DROID Turbo

DROID Turbo
Motorola - DROID Turbo
اندازه 143 × 73.3 × 8.3
وزن 169 گرم
صفحه نمایش 2560 * 1440
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 21 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

یکی از مهمترین بهبود های اعمال شده در Droid Turbo به نمایشگر آن مربوط می شود. جایی که موتورولا از رزولوشن QHD بهره برده و بر همین اساس موفق شده تا بیشترین چگالی پیکسل ممکن را در صفحه نمایش ۵.۲ اینچی دروید توربو عرضه نماید.

با توجه به اینکه این تلفن به صورت اختصاصی با همکاری اپراتور Verizon تولید شده، در بخش نرم افزار بخشی از اپلیکیشن های ویژه این شرکت دیده می شود. اندروید ۴.۴.۴ بر روی Droid Turbo ظاهری بسیار شبیه به اندروید خالص دارد و البته از چند ویژگی منحصر به فرد نیز بهره می برد.

مانند Moto X ، محصول جدید نیز می تواند با تشخیص حرکت دست، اعلان ها را به نمایش در بیاورد و یا اینکه همیشه به گوش باشد تا فرمان صوتی شما را اجرا نماید. Droid Zap قابلیت جدیدی است که امکان انتقال تصویر و سایر فایل های چند رسانه ای را به دستگاه های اطراف فراهم میکند.

رابط کاربری تقریبا دست نخورده Droid Turbo بدین معنی است که این دستگاه از لحاظ عملکردی نیز نمایشی بسیار روان را از خود بر جای می گذارد. محصول جدید موتورولا از پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 805 بهره می برد که فرکانس آن بر روی ۲.۷ گیگاهرتز تنظیم شده است.

و در نهایت نوبت باتری این دستگاه می رسد که می تواند نقش برگ برنده را برای موتورولا ایفا نماید. Droid Turbo به یک باتری ۳.۹۰۰ میلی آمپر در ساعتی مجهز است که به ادعای سازنده می تواند تا ۴۸ ساعت شارژ را در خود نگه دارد.

 


 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.