0

Alcatel - Lucent Idol 3C

Lucent Idol 3C
Alcatel - Lucent Idol 3C
اندازه 152 × 75.1 × 7.9
وزن 154 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 گوشی هوشمند جدید آلکاتل که می‌توان آن را نسخه‌ا‌ی بروز شده از پرچم‌دار سال قبل به حساب آورد، با نام Idol 3C عرضه خواهد شد. گوشی Idol 3C تنوع رنگی زیادی دارد و می‌توان قاب پشتی آن را به راحتی تعویض کرد.

از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 405 و حافظه رم ۲ گیگابایتی همراه با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی اشاره کرد.

با کارت حافظه جانبی می‌توان ظرفیت ذخیره سازی گوشی را تا 128 گیگابایت افزایش داد. نمایشگر ۵.۵ اینچی دستگاه به رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده و از همان تکنولوژی Technicolor Color Enhance که پیش از این در Idol 3 دیده بودیم، بهره می‌برد

در بخش دوربین، این گوشی هوشمند از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی با گشودگی لنز F2.0 و در دوربین جلو از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.