0

ZTE - Obsidian

Obsidian
ZTE - Obsidian
اندازه 137 × 68.6 × 10.2
وزن 137 گرم
صفحه نمایش 854 * 480
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 5 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

در واقع، اسمارت فون زد تی ای Obsidian در زمره ی محصولات پایین رده به شمار می آید و برای آن افرادی ساخته شده است که به گوشی های ارزان قیمت ولی کارا و کاربردی علاقه دارند. اسمارت فون نام برده شده از یک صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ بهره می برد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی، قاب پشتی Obsidian را زینت داده است. از فلاش ال ای دی (LED) زیر دوربین آن نیز نمی توان چشم پوشید.

شما می توانید با دوربین ۲ مگاپیکسلی آن، عکس های سلفی تان را بگیرید. از جمله ویژگی های حافظه می توان به ۱ گیگابایت حافظه ی رم (RAM) و ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد. البته به دلیل برخورداری این محصول از ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی، قطع به یقین می توان  یک سوکت حافظه جانبی میکرو اس دی در آن یافت.

در زیر صفحه نمایش سطح متوسط آن، یک پردازنده ی چهار هسته ای ضعیف مدیاتک MT6735M با فرکانس یک گیگاهرتز قرار دارد. البته ویژگی ها و امکاناتی از قبیل اتصال به شبکه ی ۴G LTE و یا برخورداری از اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی، زد تی ای Obsidian را کمی از سایر محصولات سطح پایین، بالاتر آورده است.

انرژی تمامی سیستم های الکترونیکی یاد شده توسط یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر در ساعتی لیتیوم یونی تامین می شود.

 

 

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.