0

Caterpillar - S30 Dual SIM

S30 Dual SIM
Caterpillar - S30 Dual SIM
اندازه 13.25× 72.74×141.9
وزن 181 گرم
صفحه نمایش 854 * 480
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 5 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

بعضاً پیش می‌آید که فقط توجه به سخت‌افزار و ظاهر گوشی برای کاربران، مهم به نظر نمی‌رسد؛ بلکه کاربرانی وجود دارند که بدنه‌ی مقاوم در برابر ضربه و ضد آب بودن گوشی برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گوشی «کترپیلار S30 دو سیم‌کارت» (Caterpillar S30 Dual SIM) به بدنه‌ای مقاوم مجهز شده تا بتواند برای کسانی که مشاغل سختی و پرخطر دارند، کار‌آمدی لازم را داشته باشد. معمولاً این دسته از گوشی‌ها دارای مشخصات سخت‌افزاری مناسبی نیستند. اما در S30 اینطور نیست و این گوشی از سخت‌افزار، دوربین و سیستم‌عامل قابل‌قبولی برخوردار شده است.
گوشی S30 با بدنه‌ای مقاوم در برابر روغن، نفت، نمک، خاک، رطوبت، باران، لرزش، تابش اشعه خورشید و شوک حرارتی می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که مشاغلی سخت نظیر کار بر روی سکوهای نفتی یا کار در معدن دارند. همچنین این گوشی گواهینامه IP68 دارد، به این معنی که در برابر گرد و غبار مقاوم است و تا عمق یک متر و تا 30 دقیقه هم می‌تواند زیر آب دوام آورد. البته این بدنه‌ی مقاوم وزنی در حدود 181 گرم و ضخامتی 14 میلی‌متری به این گوشی بخشیده است.
کترپیلار S30 به سخت‌افزار میان‌رده بر پایه‌ی تراشه اسنپ‌دراگون 210 مجهز شده است. چهار هسته پردازنده‌ی اصلی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 304 روی این تراشه‌ی 32 بیتی قرار گرفته‌اند. البته وجود یک گیگابایت رم هم تأیید می‌کند که این گوشی از سخت‌افزار مطلوبی بهره می‌برد. برای این گوشی 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده که تا 64 گیگابایت قابلیت افزایش دارد. همچنین S30 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. البته پشتیبانی این گوشی از شبکه‌ی 4G می‌تواند یکی از نقاط قوتش به شمار آید. امکان استفاده از فن‌آوری‌هایی مثل Wi-Fi و بلوتوث هم در این گوشی وجود دارد.
دو دوربین با سنسورهای 5 و 2 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین اصلی و سلفی این گوشی ایفای نقش می‌کنند. دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده و می‌تواند ویدیو‌هایی با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.
از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.1 آن اشاره کرد. این گوشی از زبان فارسی به صورت کامل پشتیبانی می‌کند. همچنین طیف وسیعی از فایل‌های مولتی‌مدیا را هم می‌تواند اجرا ‌کند.
از دیگر قابلیت‌های S30 می‌توان به نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل اشاره کرد. این نمایشگر از فن‌آوری TFT سود می‌برد و تراکم 218 پیکسل بر اینچ دارد. همچنین برای محافظتش از گوریلا گلس 3 استفاده شده و 10 لمس را به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. از دیگر برتری‌های این گوشی می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپری‌اش که از جنس لیتیوم-یون است، اشاره کرد. این باتری می‌تواند تا 38 روز گوشی را در حالت آماده به کار نگه دارد.
کترپیلار S30 علاوه بر داشتن گواهینامه‌های MIL-STD-810G و IP68، به سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.1، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی همراه با فلش LED، سخت‌افزار بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 210 و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G بهرمند شده تا بتواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که سخت‌افزار و امکانات مطلوب را در کنار بدنه‌ای مقاوم نیاز دارند.

 

 

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.