0

OnePlus - X

X
OnePlus - X
اندازه 6.9 × 69 × 140
وزن 138 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

گوشی OnePlus X که از یک صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می برد، به علت طراحی خوبی که در شکل و ظاهر این گوشی شده است، مورد نظر کاربران زیادی قرار گرفته است. OnePlus X همراه با قاب فلزی طراحی شده و در دو مدل که یکی رنگ عقیقی پشت قاب مثل شیشه براق و دیگری سرامیکی  ساخته شده است.

گوشی OnePlus X با سیستم عامل Oxygen OS که بر پایه اندروید ۵.۱ است ارائه می شود. پردازشگر گوشی جدید وان پلاس Snapdragon 801 چهار هسته ای با کلاک ۲.۳ مگاهرتز است. چیپ ست Adreno 330 وظیفه گرافیکی این گوشی را بر عهده دارد. اما حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی شاید از نگرانی های کاربران علاقمند OnePlus Xباشد. البته این گوشی قابلیت نصب و استفاده از micro SD را دارد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشت از تکنولوژی Isocell استفاده می کند و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است.صفحه نمایش ۵ اینچی OnePlus X با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۱۹۲۰ از تکنولوژیAmoLED استفاده می کند. رم ۳ گیگابایتی و باطری ۲۵۲۵ میلی امپری از دیگر خصوصیات سخت افزاری گوشی OnePlus X است.

 

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.