0

Alcatel - Lucent Fierce XL

Lucent Fierce XL
Alcatel - Lucent Fierce XL
اندازه 155 × 74 × 8.5
وزن 155 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

در این گوشی دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی در بدنه پشت و جلو تعبیه شده است، با نرم افزار ویرایش تصاویر Polaroid Photo Editing همراه شده است. حالت دوربین Polaroid دارای انواع فیلترها و بوردها از جمله iconic Polaroid border می باشد.این گوشی درون نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰p و تراکم پیکسل ۲۶۷ppi بسته بندی شده است، پلتفرم Android 5.1.1 Lollipop را اجرا می کند. قلب تپنده گوشی را تراشه Snapdragon 210 تشکیل داده که شامل چهار هسته ۱.۱ گیگاهرتزی Cortex-A7 است. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا دارد.

از شبکه ۱۵۰Mbps LTE و همچنین oLTE ،HD Voice و Wi-Fi پشتیبانی می کند. دارای باتری به ظرفیت ۵۰۰mAh است که به ادعای شرکت سازنده ۱۲ ساعت برای مکالمه استقامت می اورد که خوب است.

آلکاتل این گوشی را با سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ عرضه کرده است.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.