0

Gigabyte - Gigabyte Classic

Gigabyte Classic
Gigabyte - Gigabyte Classic
اندازه 145 × 73 × 8.6
وزن 150 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

شرکت گیگابایت چهار گوشی جدید خود به نام های Classic و Classic Lite ،Essence و Essence 4 را رسما معرفی کرده است. هر چهار گوشی جدید این شرکت دوسیمکارته بوده و از شبکه 3G پشتیبانی می کنند. 

دستگاه رده میانی Gigabyte Classic از مشخصات بهتری نسبت به سه گوشی دیگر برخودار است. دارای نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسل با تراکم پیکسل 294ppi است که با ضخامت 8.6 میلیمتر نازک تر از سه گوشی دیگر ساخته شده است. اندروید 5.1 لالی پاپ بر روی تراشه Spredtrum (چهار هسته Cortex-A7 با پردازشگر گرافیکی Mali 400 و یک گیگابایت رم) اجرا شده است.

دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی در پنل پشت و جلو تعبیه شده است، 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت microSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. باتری دارای ظرفیت 2,000mAh است.

همانطور که گفتیم این تلفن دو سیمکارته بوده و از شبکه 3G با ماکزیمم سرعت انتقال دیتای 21Mbps پشتیبانی می کند. دیگر مشخصه اتصالات شامل Wi-Fi b/g/n ،Bluetooth 2.1 ،A-GPS و FM radio می شود.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.