0

Huawei - Honor 4A

Honor 4A
Huawei - Honor 4A
اندازه 150 × 72 × 7.8
وزن 155 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

صفحه نمایش Honor 4A پنج اینچی است با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و از تکنولوژی IPS در ساختش استفاده شده. هوآوی برای تولید این محصول از تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز استفاده کرده و ۲ گیگابایت رم این پردازنده را در امر پردازش اطلاعات کمک می‌کند.ابعاد این دستگاه ۱۴۳.۵×۷۲.۱×۸.۵ میلی‌متر است و عمق بدنه‌اش تقریبا ۱.۶ میلی‌متر از آیفون ۶ بیشتر است.

بخش تجهیزات تصویربرداری این گوشی را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن تشکیل داده است.

این گوشی از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برخوردار است و مانند سایر محصولات هوآوی، از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی کند. باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری در Honor 4A هم می‌تواند مکالمه طولانی‌مدت را ضمانت کند. در ضمن این محصول جدید قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت نیز دارد. اندروید ۵.۱ در کنار رابط کاربری Emotion UI 3.1 هوآوی نیز می‌تواند قدرت نرم‌افزاری و کارایی بالایی در اختیار کاربر قرار دهد.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.