0

Archos - Diamond S

Diamond S
Archos - Diamond S
اندازه 145 × 71.5 × 6.5
وزن 118 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 16 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

گوشی هوشمند Archos Diamond S دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی Super AMOLED با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته ای MediaTek MT6753  با سنجش زمان ۱٫۵GHz و رم ۲ گیگابایتی تامین می شود و نسخه ۵٫۱ سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی را نیز اجرا می کند.

در پشت دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با یک فلش LED قدرتمند وجود دارد و در جلو هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی لذت تصویر برداری سلفی را تا چند برابر افزایش می دهد. این دستگاه دارای اسلات دو سیم کارته بوده و از اتصال ۴G LTE نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر مشخصات نام برده شده دستگاه فوق مجهز به باتری ۲۳۰۰ mAh است که برای روشن نگه داشتن آن با همچنین مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب است.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.