0

Wileyfox - Swift Dual SIM

Swift Dual SIM
Wileyfox - Swift Dual SIM
اندازه 9.3 × 71 × 141.1
وزن 135 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

گوشی Wileyfox Swift Dual SIM از محصولات برند تازه معرفی شده ویلی فاکس می‌باشد. در واقع این گوشی 4G را می‌توان دومین محصول این کمپانی بریتانیایی قلمداد کرد. از مشخصات این گوشی دو سیم کارته می‌توان به ضخامت 9.3 میلی‌متری، وزن 135 گرمی و جنس بدنه پلاستیکی آن اشاره کرد. کیفیت صفحه نمایش 5.0 اینچی این گوشی با توجه به رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 294ppi مناسب می‌باشد. نکته جالب در مورد صفحه نمایش آن، وجود محافظ صفحه گوریلا گلس 3 می‌باشد که در کمتر گوشی هم قیمت با آن می‌توان چنین گزینه‌ای پیدا کرد. در بالای این صفحه نمایش دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پشت دستگاه نیز دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه LED قرار دارد. از ویژگی‌های بارز دوربین اصلی می‌توان فیلم‌برداری 1080p@30fps، ثبت تگ‌های جغرافیک، فوکوس لمسی، عکاسی پانوراما و HDR را نام برد.

چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 بدون شک گزینه مناسبی برای عملیات پردازشی گوشی ویلی‌فاکس Swift محسوب می‌شود. چهار هسته Cortex-A53 با کلاک 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 از مشخصات این تراشه می‌باشد. 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت‌های microSD نیز از مشخصات بخش مموری آن می‌باشند.

پشتیبانی از باندهای LTE کت 4، رادیو اف‌ام، سنسورهای قطب‌نما، مجاورت، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و سنجش نور و باتری 2500mAh از دیگر ویژگی‌های این گوشی اقتصادی می‌باشند. دیگر نکته جالب در مورد این گوشی، استفاده از سیستم عامل سیانوژن 12.1 بر پایه اندروید آبنبات چوبی 5.1 می‌باشد.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.