0

Xiaomi - Redmi Note 3

Redmi Note 3
Xiaomi - Redmi Note 3
اندازه 155 × 68 × 8.7
وزن 164 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

Redmi Note 3  بدنه ای فلزی دارد و حسگر اثر انگشتی که دستگاه را در کمتر از ۰.۳ ثانیه آنلاک می کند نیز از دیگر مشخصه هایش محسوب می شود. دیوایس یاد شده به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰پیکسل مجهز شده و توسط گوریلا گلس ۳ هم مورد محافظت قرار گرفته.

کمپانی چینی تازه ترین دستاوردش را در دو مدل مشابه عرضه نموده؛ یکی از این مدلها ۲ گیگابایت حافظه ی رم از نوع LPDDR3 به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی  و نمونه ی دیگر نیز ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

شیائومی در درون Redmi Note 3 باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را جای داده است.

این گوشی  قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی و ۱۰ هسته ای Helio X10 مدیاتک می گیرد و پردازش های گرافیکی نیز در آن بر عهده ی PowerVR G6200 گذاشته شده.است. در پشت دیوایس یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (با فوکوس خودکاری که ظرف ۰.۱ ثانیه عمل می کند) جای گرفته و بخش جلویی نیز میزبان دوربینی ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز است.

ناگفته نماند که دستگاه دارای دو درگاه سیم کارت بوده، از شبکه های 4G LTE‌ نیز پشتیبانی به عمل می آورد و در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری عرضع می شود . شیائومی Redmi Note 3 را به صورت پیش فرض به اندروید ۵.۱ و رابط کاربری MIUI 7 تجهیز نموده است.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.