0

Samsung - Galaxy Ace 4 Lite Duos

Galaxy Ace 4 Lite Duos
Samsung - Galaxy Ace 4 Lite Duos
اندازه 121.4 × 62.9 × 10.7
وزن 123 گرم
صفحه نمایش 800 * 480
شبکه GSM : 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 3 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

این گوشی  نسخه‌ی تقلیل یافته‌ی گوشی Galaxy Ace 4 است. به‌طور خلاصه مهم‌ترین تفاوت این دو گوشی را می‌توان در نبود دوربین دوم و کیفیت پایین دوربین اصلی دانست.


این گوشی دو سیم کارته، همانند ایس 4 دارای یک نمایشگر کوچک 4 اینچی با دقت تصویر معمول 480 در 800 پیکسل است که تراکم پیکسل پایین 233 پیکسل بر اینچ را به نمایش می‌گذارد، اما به دلیل نمایشگر کوچک این گوشی، تراکم پیکسلی پایین آن چندان بد به نظر نمی‌آید. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند را یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز تشکیل می‌دهد که تغییری نسبت به نسل قبل خود پیدا نکرده است. همچنین نسخه‌ی 4.4.2 از سیستم‌عامل اندروید (به‌طور پیش‌فرض) روی این گوشی اجرا می‌شود. ایس 4 لایت برخلاف نسخه‌ی اصلی خود تنها دارای یک دوربین است. دوربین اصلی این گوشی کیفیتی برابر با 3 مگاپیکسل دارد که نسبت به نسل گذشته‌ی کاهش داشته است. اما باتری به کار برده شده در ایس 4 لایت همان باتری 1500 میلی‌آمپرساعتی است که پیش‌ازاین در ایس 4 به کار برده شده بود.

 

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.