0

Lenovo - S930

S930
Lenovo - S930
اندازه 170 × 86.5 × 8.7
وزن 170 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM : 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

گاهی گوشی‌های میان‌رده امکاناتی ارایه می‌دهند، تا جایگاه خود را در بازار مستحکم کنند و در نتیجه فروش‌شان را بالاتر ببرند. این امکانات بعضا بالاتر از مواردی هستند که در گوشی‌های میان‌رده دیده می‌شوند. در گوشی «لنوو اس 930» (Lenovo S930) تعدادی از این امکانات مثل نمایشگر با اندازه بزرگ و کیفیت مناسب، دوربین اصلی که تصاویر با کیفیت ثبت می‌کند و سخت‌افزاری که می‌تواند بازی‌های نسبتا سنگین را اجرا کند را با قیمتی مناسب برای کاربر فراهم شده‌اند.


نمایشگری با رزولوشن HD و به‌اندازه‌ی 6.0 اینچ می‌تواند یکی از دلایل بزرگ خرید این گوشی میان‌رده باشد. نمایشگر S930 می‌تواند تراکم 245 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد. این نمایشگر که از فن‌آوری IPS پشتیبانی می‌کند می‌تواند تا 5 لمس را به‌صورت همزمان پاسخگو باشد. نمایشگر لنوو S930 ازآنجا که اندازه‌ی بزرگی دارد برای مطالعه، بازی و وب‌گردی کاملا مناسب است.


در اختیار گرفتن دوربینی که می‌تواند تصاویر 8 مگاپیکسلی ثبت کند در این بازه‌ی قیمتی و با توجه به سایر امکانات این گوشی، مطلوب به نظر می‌رسد. این گوشی می‌تواند در شرایط که نور کافی وجود ندارد هم به کمک فلش LEDاش، بازده مناسبی داشته باشد. این دوربین می‌تواند برای ضبط ویدیو هم مورد استفاده قرار گیرد. دوربین سلفی این گوشی هم تصاویر 1.6 مگاپیکسلی ثبت می‌کند.


استفاده از یک گیگابایت رم و تراشه‌ی میان‌رده‌ی و 32 بیتی شرکت مدیاتک مدل MT6582 در این گوشی نشان‌دهنده سخت‌افزاری است که خیال کاربران را از انجام عملیات نسبتا سنگین راحت می‌کند. پردازنده‌ی مرکزی 4 هسته‌ای با معماری کورتکس A7 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-400MP2 برای انجام بازی و کارهای پایه‌ی کاربران کافی و مفید به نظر می‌رسند. همچنین برای این گوشی 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش تا 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است. لنوو S930 از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم برای کاربران این گوشی میان‌رده وجود دارد.


از دیگر مواردی که این گوشی را متمایز می‌کند می‌توان به اسپیکرهای استریو اشاره کرد. جنس پلاستیکی، وزن 170 گرمی، ضخامت 8.7 میلی‌متری، باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت و سیستم‌عامل اندروید جیلی‌بین نسخه‌ی 4.2 که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند از دیگر مشخصات این گوشی هستند.


لنوو S930 با داشتن نمایشگری 6.0 اینچی با رزولوشن HD، دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه‌ی 3G و دو سیم‌کارت، سخت‌افزاری برپایه‌ی تراشه‌ی 32 بیتی مدیاتک MT6582 و مقدار یک گیگابایت رم کاملا برای یک میان‌رده مناسب هستند و شانس خرید این گوشی را بالا می‌برند.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.