0

Asus - Live G500TG

Live G500TG
Asus - Live G500TG
اندازه 144 × 71 × 10
وزن 140 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM : 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

گوشی Asus Live G500TG شاید نام چندان شبیهی به گوشی‌های زنفون نداشته باشد، اما هم ظاهر و هم مشخصاتی کاملا شبیه به گوشی‌های زنفون (مخصوصا Zenfone Go) دارد. جنس بدنه گوشی از پلاستیک بوده و ضخامت آن برابر با 10 میلی‌متر می‌باشد. جای هیچ تعجبی ندارد که صفحه نمایش 5.0 اینچی این دستگاه از نوع IPS می‌باشد. این پنل با دارا بودن رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 294ppi، کیفیت تصویر خوبی را به معرض نمایش می‌گذارد.

 

یکی از معدود تفاوت‌های گوشی ایسوس لایو با Zenfone Go، در بخش پردازشی آن می‌باشد، جایی که برخلاف عرف محصولات ایسوس، از چیپست مدیاتک MT6580 استفاده شده است. این تراشه از جمله چیپ‌های ارزان‌قیمت مدیاتک می‌باشد که با چهار هسته Cortex-A7 با کلاک 1.3 گیگاهرتز در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی تامین کننده قدرت پردازشی این دستگاه می‌باشد. 16 گیگابایت نیز ظرفیت حافظه داخلی می‌باشد که می‌توان این فضا را به کمک کارت‌های microSD ارتقا داد.

 

دوربین اصلی 8 و سلفی 2 مگاپیکسلی، اندروید آبنبات چوبی 5.1، باتری 2070mAh از نوع لیتیوم یونی، سنسورهای شتاب‌سنج و مجاورت، رادیو اف‌ام و … از دیگر مشخصات این گوشی اقتصادی تایوانی‌ها می‌باشد.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.