0

Blackberry - Z30

Z30
Blackberry - Z30
اندازه 9.4 × 72 × 140.7
وزن 170 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM : 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 8 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

گوشی «بلک‌بری زد 30» (BlackBerry Z30) با طراحی زیبا و چشم‌نواز، نمایشگر بزرگ که که کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و همچنین سیستم‌عامل اختصاصی و امن بلک‌بری به محبوبیت هرچه بیشتر این گوشی کمک می‌کنند.


ظاهر زیبا، استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت در ساخت Z30 از مشخصه‌های ظاهری این گوشی است. این گوشی با قاب‌ پشتی از جنس کربن و در 2 رنگ در دیجی‌کالا آماده فروش شده‌ است. این گوشی با ابعاد مناسب 140 در 72 میلی‌متر در حدود 170 گرم وزن دارد. این وزن در مقایسه با ابعاد کوچک، به‌نوعی سنگین بودن گوشی را در دستتان تداعی می‌کند که برای بعضی افراد جذاب است. این گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌ها کمی ضخیم‌تر و در حدود 9.4 میلی‌متر ضخامت دارد.
بلک‌بری Z30 به نمایشگری 5.0 اینچی مجهز شدهاست. این نمایشگر با فناوری سوپرامولد علاوه بر مصرف پایین می‌تواند رنگ‌ها را با غلظت بیشتری نمایش دهد. همچنین نمایشگر Z30 می‌تواند تراکم 294 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد. این نمایشگر لمسی رزولوشن 1280 در 768 پیکسل دارد و از نوع اولد است. در این گوشی بر خلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر بلک‌بری خبری از کی‌برد اختصاصی نیست.


استفاده از تراشه‌‌ی میان‌رده‌ی اسنپ‌دراگون S4 پرو به همراه دو گیگابایت رم می‌تواند خیال کاربر را از نرم و روان اجرا شدن سیستم‌عامل و رابط‌کاربری Z30 راحت کند. این سخت‌افزار با توجه به سیستم‌عامل اختصاصی بلک‌بری، مناسب به‌نظر می‌رسد و می‌تواند برای انجام کار‌های روزمره و عملیات نسبتا سنگین مفید باشد. همچنین برای این گوشی 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید آن را تا 64 گیگابایت دیگر افزایش دهید. البته امکان استفاده از رادیو، بلوتوث، Wi-Fi و NFC برای کاربران این گوشی فراهم‌شده است.


از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و سلفی 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. برای Z30 باتری 2880 میلی‌آمپر ساعتی غیرقابل تعویض از جنس لیتیوم-یون در نظر گرفته‌شده است.


اگر به یک گوشی منحصربه‌فرد و مدرن فکر می‌کنید، می‌توانید نگاهی به Z30 بلک‌بری داشته باشید که با طراحی و ساخت خاص‌اش، نمایشگر بزرگ 5.0اینچی، سیستم‌عامل ایمن و کاربرپسند اختصاصی بلک‌بری، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون S4 Pro به همراه دو گیگابایت رم و دوربین‌ اصلی 8 مگاپیکسلی، می‌تواند در عین لوکس بودن تمامی نیاز‌های معمول شما را هم پاسخگو باشد.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.