0

Motorola - Motorola EX223

 Motorola EX223
Motorola - Motorola EX223
اندازه 9.9 × 60 × 103
وزن 92 گرم
صفحه نمایش 320 * 240
شبکه GSM : 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 1 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا دارد
توضیحات :

گوشی «موتورولا ای‌ایکس 223 دو سیم‌کارت» (Motorola EX223) از سری گوشی‌هایی است که با صفحه‌کلید کاملش می‌تواند احساس خوبی را هنگام تایپ‌کردن به کاربرش منتقل کند. نمایشگر بزرگ و رنگی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی و گوش دادن به موسیقی و همچنین باتری و دوربین مناسب از ویژگی‌های EX223 هستند.


صفحه‌کلید کامل در کنار طراحی جمع‌وجور و زیبا می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. علاوه بر این می‌توان امکان استفاده از دو سیم‌کارت و کارت‌حافظه ی جانبی تا حجم 32 گیگابایت را هم در‌نظر بگیرید. این گوشی پلاستیکی در حدود 92 گرم وزن دارد و ضخامتش به یک سانتی‌متر می‌رسد.


برای EX223 نمایشگری با فناوری TFT و اندازه‌ی 2.4 اینچ درنظر گرفته شده است. این اندازه برای نمایشگر یک گوشی کلاسیک کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد. این نمایشگر رنگی است و تراکم 167 پیکسل بر اینچ دارد؛ همچنین می‌تواند رزولوشن 320 در 240 پیکسل را به‌تصویر بکشد.


از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌تواند به دوربین اصلی و همچنین باتری 910 میلی‌آمپر ساعتی‌اش اشاره کرد که می‌تواند انرژی لازم برای روشن نگه‌داشتن این گوشی کلاسیک را تا 3 روز تامین کند.


موتورولا EX223 با صفحه‌کلید کامل، نمایشگر 2.4 اینچی رنگی، باتری 910 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت و همچنین امکان گوشی دادن به موسیقی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 32 گیگابایت، امکانات کاملا مناسبی را در این بازه‌ی قیمتی با توجه به در‌نظر گرفتن کلاسیک بودنش دارد.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.