0

Huawei - Huawei G8

Huawei G8
Huawei - Huawei G8
اندازه 7.5 × 76.5 × 152
وزن 167 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM : 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

گوشی «هوآوی جی8 دو سیم‌کارت» (Huawei G8 Dual SIM) را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌ها با امکانات قابل‌قبول در این بازه ی قیمتی دانست. دوربین اصلی که می‌تواند تصاویر کم‌نظیری ثبت کند، نمایشگر بزرگ و با تراکم مناسب، سخت‌افزار میان‌رده که می‌تواند اکثر نیاز‌های شما را برآورده کند، امنیتی بر پایه‌ی حسگر اثرانگشت و طراحی زیبا و یکپارچه این گوشی را به یکی از بهترین‌ها و در عین حال ارزان‌ترین‌های هوآوی تبدیل کرده است.


اگر تمام قابلیت‌های خوب این گوشی را کنار بگذاریم، نمی‌توان از کیفیت ساخت و جنس بدنه‌ی آن به‌سادگی گذشت. گوشی G8 با بدنه‌ی یکپارچه فلزی که رنگ و لعاب کم‌‌نظیری دارد می‌تواند دل هر بیننده‌ای را برباید. همچنین حسگر اثر انگشت و تمامی اجزای آن دقیقا جایی قرار داده شده‌اند که باید باشند. این سبک طراحی باعث می‌شود تا کاربر هنگام استفاده از گوشی احساس خوبی داشته باشد. این گوشی با بدنه‌ی فلزی در حدود 167 گرم وزن دارد. ضخامت G8 هم بسیار کم و در حدود 7.5 میلی‌متر است.


استفاده از سنسور شرکت سونی در دوربین اصلی G8 باعث شده تا این گوشی بتواند تصاویر کم‌نظیر و با رزولوشن 13 مگاپیکسل ثبت کند. این دوربین با دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 می‌تواند تصاویر با روشنایی بالا ثبت کند، البته فلشی از نوع LED دوگانه این دوربین را در ثبت تصاویر شفاف و باکیفیت همراهی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد.


استفاده از پنل‌ با فناوری IPS در نمایشگر این گوشی باعث شده تا تصاویر از هر زاویه‌ای رنگ و شفافیت مطلوبی داشته باشند. نمایشگر این گوشی که 5.5 اینچ اندازه دارد می‌تواند رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل را نمایش دهد. البته این نمایشگر می‌تواند تا ده لمس را به‌صورت همزمان پاسخگو باشد. برای محافظت از این نمایشگر که تراکم 401 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد، از محافظ‌های گوریلا گلس استفاده شده است.


برای G8 بر خلاف گوشی‌های دیگر هوآوی از تراشه‌ شرکت کوالکام با نام اسنپ‌دراگون 616 استفاده شده است. این تراشه دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس‌های 1.5 و 1.2 گیگاهرتزی دارد که برای انجام وظایف مختلف و حتی پردازش‌های سنگین در نظر گرفته شده‌اند. وجود سه گیگابایت رم هم جای هیچ‌گونه نگرانی را برای کاربران این گوشی باقی نمی‌گذارد. گوشی G8 با 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 64 گیگابایت به بازار عرضه شده است. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G، امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، رادیو و NFC از دیگر قابلیت‌های محبوب در این گوشی هستند.


ظاهر زیبا برای G8 می‌تواند تنها عامل خرید این گوشی و به‌نوعی یکی از بزرگ‌ترین عوامل تعیین‌کننده باشد. البته اگر به این ظاهر زیبا، تراشه‌ی مناسب اسنپ‌دراگون 616، حسگر اثرانگشت، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی، و نمایشگر 5.5 اینچی را اضافه کنید؛ حتما خرید این گوشی در این بازه‌ی قیمتی مناسب خواهد بود.

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.