0

GLX - 2690 Gold

2690 Gold
GLX - 2690 Gold
اندازه 9 × 52 × 122
وزن 90 گرم
صفحه نمایش 320 * 240
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 2 مگاپیکسل
کارت حافظه ندارد
رادیو دارد
جاوا دارد
توضیحات :

 

خرید گوشی با برند ایرانی، علاوه بر اینکه به پویایی اقتصاد کشور کمک می‌کند، هزینه‌ی کمتری را هم در پی دارد. اگر قصد خرید گوشی کلاسیک با ظاهری و زیبا و خوش‌ساخت، همچنین مشخصات خوب و قیمت مناسب را دارید، گوشی «جی‌ال‌ایکس 2690 گولد دو سیم کارت» (GLX 2690 Gold Dual SIM) می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین برند‌های ایرانی باشد. ظاهری زیبا به رنگ طلاییریال کیفیت بالا در مکالمه، نمایشگر رنگی مطلوب، سادگی ارسال و دریافت پیامک و همچنین اندازه‌ی مناسب از مشخصات این گوشی کلاسیک به شمار می‌رود. 

گوشی‌های کلاسیک معمولا از ظاهر مطلوبی برخوردار نیستند؛ اما این گوشی پلاستیکی به رنگ طلایی است و قاب پشتی آن از جنس فلز ساخته شده و بی‌شباهت به طلا نیست. این قاب براق است و به‌نوعی حس لوکس بودن این گوشی را در ذهن تداعی می‌کند. این گوشی از دو سیم‌کارت در شبکه‌ی 2G پشتیبانی می‌کند. این گوشی در عین داشتن ابعاد مناسب، چیزی در حدود 90 گرم وزن دارد. یکی از امکانات خوب این گوشی حک شدن حروف فارسی روی کلید‌های آن است. همچنین به زبان فارسی مجهز شده تا بتوان با آن به‌راحتی پیامک‌های فارسی را تایپ و ارسال کرد. البته وجود منوی فارسی هم می‌توان خبر خوشی برای کاربرانی باشد که با زبان انگلیسی میانه‌ی خوبی ندارند.

جی‌ال‌ایکس، 2690 طلایی را به نمایشگری از نوع LCD با فن‌آوری TFT مجهز کرده است. این نمایشگر 2.4 اینچی، تراکم 167 پیکسل بر اینچ دارد. همچنین می‌تواند نزدیک به 64 هزار رنگ را به نمایش در‌آورد. در کنار این نمایشگر، این گوشی به یک دوربین با سنسور دو مگاپیکسلی مجهز شده تا در مواقع لزوم بتوان با آن به عکاسی پرداخت.

یکی از قابلیت‌های مفید در 2690 طلایی امکان استفاده از کارت حافظه‌ی microSD است. امکان گوش دادن به رادیوی FM و استفاده از بلوتوث از دیگر قابلیت‌های مناسب قرار داده شده در این گوشی کلاسیک هستند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به امکان گوش دادن به موسیقی و تماشای ویدیو در کنار باتری با ظرفیت مناسب 1000 میلی‌آمپرساعت‌اش اشاره کرد.

نمایشگر 2.4 اینچی با فن‌آوری TFT، دوربین با سنسور دو مگاپیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت، منو و زبان فارسی، بلوتوث و رادیو امکاناتی هستند که با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه؛ 2690 طلایی را به یک انتخاب‌ مطلوب برای خرید تبدیل می‌کنند.

 
 
 
 
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.