0

Lenovo - Vibe Z2

Vibe Z2
Lenovo - Vibe Z2
اندازه 7.7 × 81.3 × 156
وزن 177 گرم
صفحه نمایش 2560 * 1440
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 16 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

صنعت ساخت گوشی به سمتی پیش می‌رود که هر شرکتی سعی می‌کند، سهم بیشتری از سود بازار را برای خود تصاحب کند. همین موضوع باعث شده تا رقابت در بازار گوشی بسیار تنگاتنگ باشد. از طرفی شرکت‌هایی که خود را در آستانه‌ی باختن در این بازار می‌بینند، سعی دارند با تولید گوشی‌هایی که امکانات و ظاهر بهتری دارند، سهم بیشتری از بازار را برای خود کنند. شرکت لنوو هم با تولید گوشی‌های پیشرفته و مناسب سعی دارد تا فروش بیشتری در بازار داشته باشد. گوشی «لنوو وایب زد2 پرو دو سیم‌کارت» (Lenovo Vibe Z2 پرو Pro Dual SIM) یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت چینی به شمار می‌آید. سخت‌افزار قدرتمند برای هر آنچه که در سر دارید، نمایشگری بزرگ با تراکم عالی، دوربین‌هایی که می‌توانند تصاویر فوق‌العاده ثبت کنند، همچنین پشتیبانی از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت پرسرعت نسل چهارم در قابی زیبا و باتری با ظرفیت عالی از مشخصات این گوشی هستند.

دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی برای این گوشی درنظر گرفته شده‌‌اند که می‌توانند تصاویری با کیفیتی ثبت کنند. دوربین اصلی به فلشی از نوع LED دو رنگ مجهز شده که می‌تواند نور لازم جهت ثبت تصاویری روشن‌تر از حد معمول را برای وایب Z2 پرو تامین کند. همچنین می‌توانید تصاویر و ویدیو‌های ثبت شده توسط دوربین‌های وایب Z2 پرو، را در نمایشگر 6.0 اینچی این گوشی تماشا کنید. این نمایشگر که از فناوری IPS بهره می‌برد، می‌تواند تصاویری با تراکم 490 پیکسل بر اینچ را نمایش دهد. این تراکم برای یک گوشی 6.0 اینچی عدد کاملا مناسبی است و راضی‌کننده است. همچنین تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد، تا علاوه‌بر بازی و وب‌گردی، برای تماشای فیلم و دیدن عکس هم مناسب باشد.

این گوشی خوش‌ساخت و رده بالا به سخت‌افزاری پرقدرت بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 همراه با سه گیگابایت رم مجهز شده تا بتواند کاربر را در انجام امور روزانه و بازی‌های سنگین همراهی کند. همچنین 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد؛ اما امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی برای کاربران این گوشی در نظر گرفته نشده است. همچنین امکان استفاده از دو سیم‌کارت در این گوشی وجود دارد و از شبکه‌های 4G هم پشتیبانی می‌کند؛ پس نباید با لنوو وایب Z2 پرو، نگران اتصال به اینترنت پرسرعت باشیم.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری با ظرفیت مطلوب 4000 میلی‌آمپر ساعت، سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت نسخه‌ی 4.4، جنس آلومینیومی قاب پشتی با وزن 179 گرم و ضخامت 7.7 میلی‌متری‌اش اشاره کرد.

خرید یک گوشی بالارده با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر 6.0اینچی با تراکم عالی 490 پیکسل بر اینچی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G در قابی زیبا می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد. تمام این موارد را می‌توانید با خرید لنوو وایب Z2 پرو در اختیار بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.