0

TP-LINK - Neffos C5 Max TP702A

Neffos C5 Max TP702A
TP-LINK - Neffos C5 Max TP702A
اندازه 9 × 76 × 152
وزن 160 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

برند معروف و چینی «تی‌پی-لینک» (TP-LINK) که در تولید لوازم ارتباطی تبحر خاصی دارد، پا را کمی فراتر گذاشته و با معرفی برند «نفوس» (Neffos) می‌خواهد خود را به دنیای گوشی‌های همراه هم وارد کند. این شرکت با تولید سه گوشی با اندازه و مشخصات مختلف می‌خواهد سهمی در بازار گوشی‌های همراه داشته باشد. گوشی «تی‌پی-لینک نفوس سی5 مکس» (TP-LINK Neffos C5 Max) بهترین گوشی در بین سه گوشی موجود است. این گوشی با نمایشگری بزرگ و با تراکم مناسب، دوربین‌هایی برای ثبت تصاویر با کیفیت، سخت‌افزاری مطلوب برای انجام امور روزانه و بازی‌های نسبتا سنگین، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G را در کنار قیمتی مناسب عرضه می‌کند. همچنین مجهز شدن گوشی به باتری با ظرفیت مناسب و سیستم‌عامل به‌روز می‌توانند در خرید این گوشی موثر باشند.



نمایشگری 5.5 اینچی با فناوری IPS و از نوع LCD برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این نمایشگر تراکم 403 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد و می‌تواند تا 5 لمس را به‌طور هم زمان پاسخگو باشد. این نمایشگر با روشنایی مطلوب، تراکم مناسب و اندازه‌ی بزرگش برای دیدن فیلم و عکس، خواندن متون، وبگردی و بازی مفید است. از طرفی انتخاب مجموعه‌ی سخت‌افزاری مناسب برای این گوشی باعث شده تا علاوه‌بر امور روزانه، برای بازی‌های کوچک و نه‌چندان سنگین مناسب باشد. پردازنده‌‌ی‌ مرکزی هشت هسته‌ای همراه با دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت رم مجموعه‌ی سخت‌افزاری تی‌پی-لینک C5 Max را تشکیل می‌دهند. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 32 گیگابایت هم برای کاربران این گوشی فراهم شده است. از ویژگی‌های ارتباطی در این گوشی هم می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت و امکان به اینترنت پرسرعت نسل چهارم، بلوتوث و Wi-Fi اشاره کرد.



دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین‌های اصلی و سلفی نفوس C5 مکس انتخاب شده‌اند؛ این دوربین‌ها می‌توانند تصاویری مناسبی ثبت کنند که برای هر منظوری مفید باشند. همچنین دوربین اصلی به فلشی از نوع LED دوتایی مجهز شده است. در کنار این قابلیت‌ها می‌توان به جنس پلاستیکی، باتری 3045 میلی‌آمپر ساعتی از جنس لیتیوم-یون، اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.1 با پشتیبانی از زبان فارسی، وزن 160 گرمی و ضخامت 9 میلی‌متری‌اش اشاره کرد.



نمایشگری 5.5 اینچی با تراکم 403 پیکسل بر اینچ، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی مدیاتک MT6753 به همراه دو گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلش، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم؛ همه ویژگی‌های مناسبی برای خرید یک میان‌رده با قیمت مناسب هستند.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.