0

Asus - ZenFone Selfie Pon ZD551

ZenFone Selfie Pon ZD551
Asus - ZenFone Selfie Pon ZD551
اندازه 10.8 × 77.2 × 156.5
وزن 170 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

این گوشی یکی از معدود گوشی‌های بازار بوده که مجهز به فلش LED دورنگ برای دوربین سلفی‌اش است. البته این گوشی تک‌بعدی و صرفا برای عکاسی سلفی طراحی نشده؛ بلکه سخت‌افزاری مناسب بازی و انجام امور روزمره، نمایشگری بزرگ و مطلوب برای هر آنچه در نظر دارید، امکان استفاده از دو سیم‌کارت و امکان اتصال به اینترنت پرسرعت نسل چهارم و همچنین طراحی زیبا و چشم‌نواز از ویژگی‌های خاص در این گوشی بزرگ هستند. از جذاب‌ترین قسمت‌های این گوشی، دوربین‌های آن هستند. دقیقا دو دوربین با مشخصات مشابه برای دوربین‌های اصلی و سلفی زنفون سلفی در نظر گرفته شده‌اند تا کاربرانی که مشتاق ثبت تصاویر سلفی هستند، این گوشی را در ابتدای لیست انتخابشان قرار دهند. هر دو دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی به فلش‌هایی از نوع LED دو رنگ مجهز شده‌اند تا کاربران علاوه‌بر اطمینان از کیفیت تصاویر، از لحاظ روشنایی تصاویر هم خیالی آسوده داشته باشند. البته هر دو دوربین می‌توانند ویدیو‌هایی با رزولوشن fullHD و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند و دارای فوکوس اتوماتیک هم هستند. ایسوس، زنفون سلفی را به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 615 مجهز کرده تا در کنار سه گیگابایت رم جای هیچ‌گونه نگرانی برای انجام امور دم‌دستی و بازی‌های نسبتا سنگین وجود نداشته باشد. همچنین 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 128 گیگابایت برای این گوشی در نظر گرفته ‌شده است. در زنفون سلفی امکان استفاده از دو سیم‌کارت و اتصال به شبکه‌‌های 4G وجود دارد. امکان گوش‌دادن به رادیو و اتصال فلش با استفاده از فناوری OTG در زنفون سلفی وجود دارد. اگر این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را در کنار نمایشگر 5.5 اینچی زنفون سلفی در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که این گوشی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای بازی‌کردن باشد. نمایشگری مجهز به فناوری IPS که می‌تواند تراکم 403 پیکسل بر اینچ را نمایش می‌دهد؛ می‌تواند علاوه‌بر بازی‌کردن، برای وب‌گردی، مطالعه و حتی دیدن فیلم هم مطلوب باشد. از طرفی طراحی ظاهری گوشی هم زیبا به نظر می‌رسد. تراش‌هایی روی قاب پلاستیکی پشت گوشی وجود دارند که نور را در زاویه‌های مختلف بازتابش می‌کنند و جلوه‌ی زیبا و چشم‌نوازی به قاب پشتی گوشی می‌بخشند. وزن این گوشی با توجه به ‌اندازه و جنسش نسبتا زیاد و در حدود 170 گرم است و البته ضخامتی در حدود 11 میلی‌متری هم دارد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به باتری آن با ظرفیت مطلوب 3000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.0 با امکان به‌روزرسانی به جدید‌ترین نسخه اشاره کرد. زنفون سلفی به‌عنوان یکی از برترین گوشی‌های ایسوس با توجه به بازه‌ی قیمتی‌اش به امکانات قابل‌قبول و مطلوبی مجهز شده است. استفاده از دو دوربین با سنسور‌های 13 مگاپیکسلی و فلش‌های LED با نور دو رنگ، نمایشگر 5.5 اینچی با تراکم 403 پیکسل بر اینچ، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 615 به همراه 3 گیگابایت رم، امکان استفاده از دو سیم‌کارت و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و ظاهری زیبا از ویژگی‌های خوب این گوشی ایسوس هستند.

 

 

 

 

 
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.