0

Alcatel - Flash Plus 2

Flash Plus 2
Alcatel - Flash Plus 2
اندازه 8.2 × 76.4 × 152.6
وزن 157 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

گوشی فلش پلاس 2 از شرکت آلکاتل، یک گوشی دو سیم‌کارت باقابلیت حس‌گر اثرانگشت است. این گوشی از جنس آلومینیوم و وزن 157 گرم است؛ در نتیجه یک گوشی سبک با امکانات بالاست. این گوشی دارای دو پردازنده چهار هسته‌ای است و با فرکانس‌های 1.8 و 1.0 در محیط 64 بیتی فعالیت می‌کند. حافظه داخلی فلش پلاس 2 شانزده گیگابایت و از نوع micro SD است. شما قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 128 گیگابایت خواهید بود. حافظه رم 2 گیگابایتی این گوشی بهترین یار برای پردازشگر مرکزی بوده و با بالاترین سرعت، داده‌ها را برای پردازش‌ به تراشه Mediatek Helio P10 انتقال می‌دهد. این مدل همانند اکثر هم‌رده‌های خود از صفحه‌نمایش نوع LCD با فناوری IPS استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش از رزولوشن 1920 × 1080 با تراکم پیکسلی 401 بهره می‌برد. این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G برای گشت‌وگذار سریع‌تر در اینترنت در کنار رابط‌های EDGE , GPRS , Wi-Fi , بلوتوث نسخه 4.1 را دارد. دوربین 13 مگا پیکسلی به همراه یک فلش از نوع Dual Tone LED برای ثبت باکیفیت‌ترین تصاویر روی قاب پشتی قرارگرفته است؛‌ هم‌چنین برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانید از دوربین جلو با رزولوشن 5 مگاپیکسل استفاده کنید. جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل شرکت گوگل بانام مارشملو رابط کاربری فلش پلاس 2 را زیباتر کرده است. این سیستم‌عامل قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. تشخیص اثرانگشت (Fingerprint) , ژیروسکوپ (Gyro) , شتاب‌سنج ( Accelerometer ) , قطب‌نما (Compass) و مجاورت ( Proximity ) از قابلیت‌های دیگر گوشی فلش پلاس 2 است. باتری این گوشی غیرقابل تعویض بوده و ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.