0

Asus - Zenfone 3 ZE552KL

Zenfone 3 ZE552KL
Asus - Zenfone 3 ZE552KL
اندازه 7.77×77.4×152.6
وزن 159 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850/900/1800/1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 16 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

 این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ می‌باشد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD با شیشه منحنی ۲٫۵D و دارای محافظ صفحه گوریلا گلاس ۳ بوده و نسبت صفحه نمایش به قاب گوشی برابر ۷۷٫۳ درصد می‌باشد. این گوشی هوشمند دارای ۴ گیگابایت حافظه رَم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد در حالی که در این گوشی از پردازنده Snapdragon 625 64-bit octa-core با فرکانس پردازش ۱٫۴ گیگاهرتز استفاده شده است. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 506 می‌باشد و مشخصاً پردازش کارهای گرافیکی این گوشی را به عهده دارد. در پشت این گوشی می‌توانید دوربین ۱۶ مگاپیکسل ASUS PixelMaster 3.0 را مشاهده کنید (که ترکیبی از سنسور IMX298 سونی، دریچه دیافراگم f/2.0 و لنز Six Element Largan می‌باشد). در جلو این گوشی نیز می‌توانید شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل باشید. در پشت این گوشی یک حس‌گر اثر انگشت نیز وجود دارد که می‌توانید ۵ اثر انگشت متفاوت را برای آن تنظیم کنید (یا همان تشخیص ۳۶۰ درجه). جدای از NXP Smart AMP، در گوشی هوشمند ZenFone 3 از بلندگو ۵ مَگنِت نیز استفاده شده است که در نهایت باید صدای بهتری تولید کند. همچنین در این گوشی از باطری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر غیر قابل تعویض استفاده شده است. در پایین گوشی یک درگاه USB Type-C قرار گرفته است، اما توجه داشته باشید که این درگاه USB 2.0 است و با USB 3.0 اشتباه نگیرید. این گوشی هوشمند با رنگ‌های طلایی، آبی، سفید و سیاه ارائه گردیده است.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.