0

OnePlus - 3

3
OnePlus - 3
اندازه 7.4 × 74.7 × 152.7
وزن 158 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 16 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

مجهزبودن این گوشی موبایل به مشخصه‌های قدرتمند، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. از کوچک‌ترین مشخصه‌ی وان‌پلاس 3 شروع می‌کنیم؛ ضخامت این گوشی 7.4 میلی‌متر و وزن آن 158 گرم است. این گوشی بدنه‌ای آلومینیومی دارد. تعداد سیم‌کارت‌های قابل‌پشتیبانی، دو عدد با سایز نانو است. زیر صفحه‌نمایش این گوشی همانند گوشی موبایل اپل، کلیدی قرار گرفته است که به صورت حسگر اثرانگشت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دو پردازنده‌ی مرکزی دوهسته‌ای با فرکانس‌های 1.6 و 2.15 گیگاهرتز روی تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 در محیط 64 بیتی فعالیت می‌کنند. حافظه‌ی 6 گیگابایتی تعیین‌شده برای حافظه‌ی رم در کنار تراشه‌ی مرکزی، ترکیبی بسیار خوب برای پردازش سریع‌تر سنگین‌ترین داده‌هاست. پردازنده‌ی گرافیکی در این گوشی موبایل Adreno 530 است. حافظه‌ی داخلی این گوشی 64 گیگابایت بوده و تا 200 گیگابایت امکان ارتقا خواهد داشت.

صفحه‌نمایش 5.5 اینجی وان پلاس از یک فناوری جدید با نام اپتیک امولد (Optic AMOLED) استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش با رزولوشن تصویر Full-HD و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ توسط یک محافظ صفحه از نوع Corning Gorilla Glass 4 محافظت می‌شود. رابط کاربری این گوشی موبایل، رابط کاربری خود وان پلاس با نام Oxygen OS است.

از فناوری‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌ی 4G و استاندارد AC اشاره کرد که در قسمت وای‌فای قایلیت پشتیبانی دارد. به جز این فناوری‌ها، وان‌پلاس 3 از EDGE ،GPRS ،NFC ،Wi-Fi و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 پشتیبانی می‌کند. درگاه ارتباطی این گوشی موبایل از نوع USB Type-C است.

به یک مشخصه‌ی مهم یعنی سنسور دوربین رسیده‌ایم. دو سنسور دوربین با 16 و 8 مگاپیکسل روی دو قاب جلویی و پشتی وان پلاس 3 قرار گرفته‌ است تا زیبا‌ترین لحظات شما را ثبت کند. این دو سنسور، توانایی‌های مختلفی را با خود به همراه دارند. از این مشخصه‌ها می‌توان به قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه  (Touch Focus )، قابلیت عکاسی پانوراما  ( Panorama )، قابلیت عکاسی HDR و مجهزبودن به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) اشاره کرد.

این گوشی از نسخه‌ی 6 سیستم‌عامل شرگت گوگل یعنی مارشمالو پشتیبانی می‌کند. وان‌پلاس امکانات زیادی را با خود به همراه دارد؛ امکاناتی که هریک به‌عنوان یک مشخصه‌ی مهم یاد می‌شوند. باتری این گوشی دارای ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت است و قابیلیت شارژ سریع و حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم از دیگر امکانات این گوشی قدرتمند به حساب می‌آید.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.