0

Motorola - Moto Z Force

Moto Z Force
Motorola - Moto Z Force
اندازه 7 × 75.8 × 155.9
وزن 163 گرم
صفحه نمایش 2560 * 1440
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 21 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

 گوشی پرچم‌دار Moto Z Force با بدنه‌ای ضخیم‌تر و به‌قطر ۶.۹۹ میلی‌متر نسبت به Moto Z معرفی شده که این ‌به‌‌خاطر باتری بزرگ‌تر و ۳۵۰۰ میلی‌آمپری، دوربین با کیفیت بیشتر و نمایشگر نشکن آن است. دوربین اصلی این گوشی ۲۱ مگاپیکسلی با فاصله‌ی ‌کانونی f/1.8 و مجهز به فناوری تشخیص فاز اتوفوکوس بوده و همچنین اتوفوکوس لیزری دارد. ویژگی مشترک هر دو مدل Moto Z Force و Moto Z این است که هیچ‌کدام جک ۳.۵ میلی‌متری هدست ندارند و موتورولا در جعبه‌ی این گوشی، آداپتور تبدیل جک ۳.۵ میلی‌متری به USB Type-C را هم قرار داده است. باید گفت مهم‌ترین بحث در حوزه‌ی فروش گوشی‌های Moto Z این است که هر دو از محصول جدید موتورولا یعنی Moto Mods پشتیبانی می‌کنند. این محصول که درواقع نوعی لوازم جانبی ماژولار برای گوشی‌های موتورولا به حساب می‌آید، به‌راحتی به قسمت پشت گوشی متصل می‌شود و این به‌خاطر آهن‌رباهای قدرتمند تعبیه‌شده در آن است. این آهن‌رباها به ۱۶ نقطه‌ی «جادویی» می‌چسبند که می‌توانید آن‌ها را در تصاویر گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force ببینید و امکانات بیشتری را برای تنظیمات صدا، تصویر، عمر باتری و سایر قابلیت‌های گوشی فراهم می‌کنند.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.