0

Motorola - Moto Z

Moto Z
Motorola - Moto Z
اندازه 5.2 × 75.3 × 153.3
وزن 136 گرم
صفحه نمایش 2560 * 1440
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

 در کنفرانس لنوو موسوم به Lenovo Tech World، نه یک Moto Z بلکه دو مدل مختلف از گوشی هوشمند Moto Z معرفی شدند؛ یکی با نام بدون پسوند «Moto Z» که بدنه‌ی باریک‌تری دارد و دیگری با نام «Moto Z Force» و دارای باتری بزرگ‌تر و صفحه‌ی نشکن. «موتورولا» ضمانت کرده است که نمایشگر Moto Z Force هیچ‌گاه بر اثر افتادن نمی‌شکند. ضخامت بدنه‌ی Moto Z تنها ۵.۲ میلی‌متر بوده و به‌این‌ترتیب باریک‌ترین گوشی این برند است. بدنه‌ی این گوشی از جنس آلومینیوم هواپیما و استیل ضدزنگ ساخته شده است. Moto Z  به نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت QHD مجهز است و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کار می‌کند. این گوشی از رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی قابل‌ارتقای ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد و دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی با اتوفوکوس لیزری و فلش LED است. دوربین سلفی هم ۵ مگاپیکسلی و مجهز به لنز واید است. به جز این‌ها باید اشاره کرد که پرچم‌دار لنوو حسگر اثرانگشتی هم دارد که به‌خاطر لایه‌ی مخصوص روی آن، در مقابل نفوذ آب مقاوم است. در مورد ظرفیت و نوع شارژ باتری این گوشی، لنوو ادعا کرده این باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری بعد از ۸ ساعت استفاده، به‌سرعت و در عرض ۱۵ دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌شود. این‌کار از طریق درگاه USB Type-C گوشی امکان‌پذیر شده است. سیستم‌عامل Moto Z اندروید نسخه‌ی ۶.۰.۱ مارشمالو است. ویژگی مشترک هر دو مدل Moto Z Force و Moto Z این است که هیچ‌کدام جک ۳.۵ میلی‌متری هدست ندارند و موتورولا در جعبه‌ی این گوشی، آداپتور تبدیل جک ۳.۵ میلی‌متری به USB Type-C را هم قرار داده است. باید گفت مهم‌ترین بحث در حوزه‌ی فروش گوشی‌های Moto Z این است که هردو از محصول جدید موتورولا یعنی Moto Mods پشتیبانی می‌کنند. این محصول که درواقع نوعی لوازم جانبی ماژولار برای گوشی‌های موتورولا به حساب می‌آید، به‌راحتی به قسمت پشت گوشی متصل می‌شوند و این به‌خاطر آهن‌رباهای قدرتمند تعبیه‌شده در آن است. این آهن‌رباها به ۱۶ نقطه‌ی «جادویی» می‌چسبند که می‌توانید آن‌ها را در تصاویر گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force ببینید و امکانات بیشتری را برای تنظیمات صدا، تصویر، عمر باتری و سایر قابلیت‌های گوشی فراهم می‌کنند. هر دو مدل گوشی تابستان امسال در ایالات متحده به بازار عرضه می‌شوند؛ اما در سایر کشورها این روند عرضه کمی طولانی‌تر است و احتمال دارد تا اوایل پاییز طول بکشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.