0

Huawei - Huawei Honor 7

Huawei Honor 7
Huawei - Huawei Honor 7
اندازه 8.5 × 71.9 × 143.2
وزن 175 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 20 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

طراحی زیبا و چشم‌نواز، سخت‌افزاری که خیالتان را از هرگونه عملیاتی راحت می‌کند، یک باتری که می‌تواند تا دو روز انرژی لازم را برای گوشی‌تان تامین کند و دوربین‌هایی که در پشت و جلو به فلش مجهز شده‌اند از مشخصات بارز این گوشی هستند؛ البته در کنار این قابلیت‌های خوب باید به وجود حسگر اثرانگشت و نمایشگری کم‌نظیر هم اشاره کرد. آنر 7 با بدنه‌ای تمام‌فلزی از جنس آلومینیوم ساخته ‌شده که چشم‌نواز و زیبا به نظر می‌رسد. تنها عیب این گوشی را می‌توان وزن 157 گرمی‌اش دانست؛ درعوض این گوشی آن‌قدر زیباست که اصلا وزن آن در مقابل ضخامت 8.5 میلی‌متری‌اش به چشم نمی‌آید. مجهزکردن این گوشی به یکی از تراشه‌‌های قدرتمند 64 بیتی و اختصاصی هوآوی با نام «های‌سیلیکون 935» می‌تواند یکی دیگر از قوت‌های آن باشد. وجود 3 گیگابایت رم هم تضمینی برای بازکردن تعداد زیادی برنامه و بازی در کنار یکدیگر است. حسگر اثرانگشت این گوشی هم در نوع خود کم‌نظیر به نظر می‌رسد و با سرعت و دقت می‌تواند تا 4 انگشت را شناسایی کرده و در صورت نیاز تشخیص دهد. در کنار این سخت‌افزار، حضور باتری غیر‌قابل‌تعویض 3100 میلی‌آمپر ساعتی به مدت دو روز، خیال کاربران را از تامین انرژی لازم برای انجام تمامی کار‌های روزانه راحت می‌کند. دو دوربین با سنسور‌های 20 و 8 مگاپیکسلی می‌توانند تصاویری باکیفیت و کم‌نظیر ثبت کنند. با فلشی که برای دوربین سلفی در نظر گرفته‌شده دیگر لازم نیست نگران کمبود نور در تصاویر سلفی‌تان باشید؛ همچنین با هر دو دوربین می‌توانید تصاویر پاناروما ثبت کرده و با دوربین اصلی ویدیو‌هایی با رزولوشن fullHD ضبط کنید. هوآوی به مهم‌ترین بخش گوشی هم بهای ویژه‌ای داده و در نمایشگر آنر 7 از فناوری جدید IPS-NEO استفاده کرده که رنگ‌ها را از تنگ‌ترین زاویه‌ها هم نمایش می‌دهد؛ همانند چیزی که از روبه‌رو می‌بینید. نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 برای آنر 7 در نظر گرفته ‌شده است که تراکم مناسب 424 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. این نمایشگر که با محافظ‌های گوریلاگلس در برابر خطرات احتمالی پوشانده شده، برای دیدن فیلم، مطالعه، بازی و وب‌گردی مناسب است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G، قطب‌نما و اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.0 همراه با رابط کاربری ایموشن اشاره کرد.

 

 
 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.