0

Huawei - Honor V8

 Honor V8
Huawei - Honor V8
اندازه 157x77.6x7.8
وزن 170 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 12 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

ابعاد آنر وی 8 برابر ۱۵۷ در ۷۷.۶ در ۷.۷۵ و وزن آن ۱۷۰ گرم است. این گوشی به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن 2K و تراکم ۵۱۵ پیکسل در اینچ مجهز شده است. البته یک نسخه‌ی استاندارد از این گوشی با رزولوشن فول‌اچ‌دی نیز معرفی شده است. گفته می‌شود آنر وی از فناوری محافظت چشم حرفه‌ای روی نمایشگر خود بهره می‌برد. نمایشگر دستگاه به دلیل اضافه‌شدن حالت سینمایی در وضعیت افقی، برای تماشای فیلم بسیار ایده‌آل است. ضمن اینکه آنر وی 8 از امکانات دیگری چون اسپیکرهای استریو بهره می‌برد که باعث بهتر شدن تجربه‌ی نهایی کاربر می‌شود.

 

آنر وی 8 به یک پردازنده‌ی قدرتمند کرین ۹۵۰ با پردازنده‌ی کمکی i5، رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲ آمپر ۹ ولت، سنسور اثر انگشت، با تکنولوژی سه‌بعدی (برای جلوگیری از امکان پرداخت با اثر انگشت تقلبی و قفل‌گشایی سریع دستگاه) و تراشه‌ی NFC برای پرداخت‌های موبایل مجهز شده است. 

 

 یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های آنر وی 8 دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن است که یک سنسور وظیفه‌ی به دست آوردن رنگ‌های سیاه و سفید و دیگری وظیفه‌ی به دست آوردن اطلاعات رنگی را برعهده دارد. این دوربین از PDAF، عمق فوکوس و فوکوس لیزری بهره می‌برد. با این اوصاف این گوشی سه نوع مختلف از فوکوس را ارائه می‌دهد. 

 

دیافراگم آنر وی 8 نسبت به آنر 6 پلاس ۳۸ درصد بزرگتر شده و ۴۰ درصد عملکرد بهتری دارد. ضمن اینکه این گوشی می‌تواند از قابلیت پانورامای سه‌بعدی داینامیک پشتیبانی کند. هنوز تصاویری که با دوربین آنر وی 8 ثبت شده باشد منتشر نشده ولی به زودی می‌توانیم عملکرد دوربین دوگانه‌ی این دستگاه را ببینیم. هواوی برای دوربین جلو از یک نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

 

آنر وی 8 از تمامی شبکه‌های ارتباطی نظیر شبکه‌ی ۴ جی، دو سیم کارت، وای‌فای، پورت اینفرارد، تراشه‌ی NFC (در برخی نسخه‌ها) و... پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این گوشی اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری آن EMUI 4.1 است. قرار است آنر وی 8 در سه نسخه‌ی متفاوت به فروش برسد که این تفاوت به میزان حافظه و رزولوشن نمایشگر مربوط است.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.