0

Huawei - mediapad 1-7.0

mediapad 1-7.0
Huawei - mediapad 1-7.0
اندازه 191.8x107x8.5
وزن 278 گرم
صفحه نمایش 1024 * 600
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 5 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :
از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به تراشه‌ی نه‌چندان شناخته‌شده‌ی Spreadtrum مدل SC7731G، یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. علاوه بر این؛ مدیاپد ۷٫۰ اینچی دارای دو دوربین با کیفیت مشابه ۲ مگاپیکسل است و مطابق با انتظار، شرکت هوآوی برای دوربین اصلی آن فلشی در نظر نگرفته است.
 
همچنین اندروید نسخه‌ی ۴٫۴ موسوم به کیت‌کت به همراه رابط کاربری Huawei Emotion UI 3.0 برای این تبلت در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این تبلت می‌توان به وجود یک شیار سیم‌کارت، امکان برقراری مکالمه و پشتیبانی از شبکه‌ی ۳G اشاره کرد. در نهایت هوآوی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپرساعت برای مدیا پد ۷٫۰ اینچی در نظر گرفته که می‌تواند حداکثر تا ۳۰۰ ساعت در حالت آماده‌باش قرار گیرد.
 
قاب پشتی این تبلت از ترکیب دو جنس فلز و پلاستیک است. قسمت پلاستیکی آن مربوط به نوار بالا و پایین قاب پشتی است که دارای بافت است. اما فضای غالب قاب پشتی این محصول از جنس فلز بوده و سنگینی زیادی را برای این محصول به همراه نداشته است. نکته‌ی مثبت دیگری که در مورد جنس بدنه‌ی این محصول وجود دارد، مربوط به جذب اثر انگشت و چربی کم روی آن است.
 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.