0

Samsung - Galaxy Note 7 SM-N930F

Galaxy Note 7 SM-N930F
Samsung - Galaxy Note 7 SM-N930F
اندازه 7.9 × 73.9 × 153.5
وزن 169 گرم
صفحه نمایش 2560 * 1440
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 12 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

شرکت سامسونگ در ادامه روند موفق و رو به رشد گوشی‌های سری Note خود، نسل ششم این گوشی را با نام Galaxy Note 7 عرضه کرد. اولین نکته‌ای که به چشم می‌خورد، عرضه نوت 7 بعد از نوت 5 و جهش از روی عدد 6 است که توجیح سامسونگ برای این موضوع همگام سازی آن با نسل گوشی‌های سری Galaxy S است. سامسونگ در ساخت و طراحی این پرچم‌دار خود از فناوری‌ها و امکانات به‌روزی استفاده کرده که نه‌تنها در سری نوت تازگی دارند؛ بلکه بعضا در بین تمامی گوشی‌های تولید شده  هم تازگی دارند. از مهم‌ترین موارد می‌توان به ضدآب بودن Note 7 اشاره کرد که تاکنون چنین قابلیتی در سری گوشی‌های نوت سامسونگ وجود نداشته است. این گوشی گواهینامه IP68 دارد و می‌تواند در عمق 1.5 متری و به مدت 30 دقیقه آب را تحمل کند. از قابلیت‌های جدید S Pen، قابلیت استفاده از آن زیر آب است.. سامسونگ برای اولین بار در بین تمامی گوشی‌های اندرویدی، در نوت 7 از حسگر تشخیص «عنبیه چشم» (Iris Scanner) استفاده کرده که کاربرد امنیتی دارد و با اسکن دقیق دو چشم، هویت کاربرش را تشخیص می‌دهد. این ویژگی علاوه بر باز کردن قفل گوشی، می‌تواند برای رمزگذاری فایل‌ها، پروفایل‌ها و اسناد موجود در گوشی هم استفاده شود. سامسونگ نوت7، صفحه‌نمایش Super AMOLED با اندازه‌ی 5.7 اینچ،  وضوح Quad HD و تراکم پیکسلی 515 پیکسل بر هر اینچ دارد. باز هم برای اولین بار در بین سری نوت، این گوشی دو لبه خمیده دارد و قاب‌های جلویی و پشتی‌اش توسط لایه‌ای از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. نوت 7 مجهز به تراشه‌ی Exynos 8890 است که دو پردازنده‌ی مرکزی چهار هسته‌ای 1.6 و 2.6 گیگاهرتزی دارد. پیش‌بینی می‌شد مقدار رم این گوشی 6 گیگابایت باشد که در نهایت با 4 گیگابایت رم عرضه شد. میزان حافظه‌ی داخلی هم در عدد‌های 32/64 و 128 گیگابایت متغیر است که توسط کارت حافظه می‌توان 256 گیگابایت دیگر هم به آن افزود. نوت 7 مجهز به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که با دوربین اصلی آن می‌توان با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کرد. نوت 7 به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌توان آن را از طریق پورت USB Type-C یا شارژر بی‌سیم، شارژ کرد. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0.1 عرضه شده و پشتیبانی کامل از زبان فارسی دارد. ‌نوت جدید سامسونگ در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی  تولید شدهاست بدون‌‌شک گلکسی نوت 7 با توجه به اندازه بزرگ صفحه‌نمایش، طراحی زیبا و چشم‌نواز، سخت‌افزارقدرتمندش و قلم بی‌نظیرش می‌تواند یکی از انتخاب‌های ایدئال برای انواع کاربری‌ها باشد.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.