0

Wileyfox - Spark Plus

 Spark Plus
Wileyfox - Spark Plus
اندازه 8.65 × 70.4 × 143
وزن 134 گرم
صفحه نمایش 1280 * 720
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو ندارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

 این مدل از گوشی‌های ویلی‌فاکس مانند دیگر مدل‌های این برند از بدنه‌ای پلاستیکی بهره برده است و از دو سیم‌کارت سایز میکرو به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند. در Spark Plus یک صفحه‌نمایش 5 اینچی IPS با رزولوشن HD «720 در 1280 پیکسل» استفاده شده که قابلیت دریافت 10 لمس به‌طور همزمان را داراست. برای محافظت از این صفحه‌نمایش از محافظ «Asahi Dragontrail Glass» استفاده شده تا استقامت صفحه‌نمایش را تضمین کند. شرکت تولیدکننده تراشه «MT6735A» مدیاتک را برای این محصول در نظر گرفته است که به یک پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز مجهز است. دوربین پشت و جلو در این گوشی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسل است که می‌تواند با داشتن قابلیت‌هایی همچون تشخیص چهره، عکاسی پانوراما، عکاسی HDR و زوم دیجیتال نیاز بسیاری از علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی را پاسخگو باشد. رم این محصول 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 4 گیگابایت است و با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت قابل افزایش خواهد بود؛ بنابراین کاربران می‌توانند فایل‌های صوتی و تصویری بسیاری را با توجه به نیاز خود در این گوشی موبایل ذخیره کنند. این گوشی موبایل نسخه ۱۳ از سیستم‌عامل سیانوژن را اجرا می‌کنند که مبتنی بر پلتفرم اندروید ۶ توسعه پیدا کرده است. ازجمله قابلیت‌های ویژه این گوشی جدید پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G است که امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برای کاربران به ارمغان آورده است. بلوتوث نسخه 4.0، Wi-Fi و GPRS از دیگر فن‌آوری‌های ارتباطی هستند که این گوشی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. باتری به کار رفته در این محصول از نوع لیتیوم پلیمر بوده و 2200 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. با استفاده از این باتری می‌توانید 3 ساعت مکالمه کنید و تا 290 ساعت از آمادگی گوشی خود برای فعالیت اطمینان خاطر داشته باشید. اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص اخبار بازار موبایل باشید قطعاً می‌دانید که برند ویلی‌فاکس مدت‌ها است به تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ از نوع میان رده و پایین رده با امکاناتی قابل‌قبول می‌پردازد، بنابراین اطمینان به این برند و خرید گوشی موبایلی با این امکانات کار دشواری نخواهد بود. 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.