0

Huawei - GT3 NMO

GT3 NMO
Huawei - GT3 NMO
اندازه 8.3 × 73.76 × 147.1
وزن 156 گرم
صفحه نمایش 1920 * 1080
شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
بلوتوث دارد
دوربین دارد 13 مگاپیکسل
کارت حافظه دارد
رادیو دارد
جاوا ندارد
توضیحات :

 

GT3 با داشتن 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت نسل چهارم و دوربین 13 مگا پیکسلی در دسته گوشی‌های موبایل میان‌رده قرار می‌گیرد. در این محصول پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای بر روی تراشه «kirin 650» قرارگرفته تا در کنار رم 2 گیگابایتی در محیطی 64 بیتی به پردازش هرچه بهتر اطلاعات بپردازند. همان‌طور که گفته شد شرکت هوآوی برای این محصول، حافظه داخلی 16 گیگابایتی در نظر گرفته است که می‌توانید با استفاده از قابلیت پشتیبانی این گوشی موبایل از کارت حافظه نوع microSD این ظرفیت را تا 128 گیگابایت بر ثانیه افزایش دهید. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی GT3 از نوع LCD است و در آن از فناوری IPS بهره گرفته شده است. این نمایشگر با داشتن رزولوشن 1080 در 1920 تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد و قابلیت دریافت چند لمس به‌طور همزمان را دارد. با توجه به ابعاد این گوشی و پشتیبانی آن از شبکه اینترنت  4G Cat6 و سرعت دانلودی معادل 300 مگابیت بر ثانیه می‌توان از آن برای بازی، وب‌گردی و سر زدن به شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. اگر شما به ثبت تصاویر مختلف با گوشی موبایل خود علاقه‌مند هستید باید بدانید سنسور 13 مگا پیکسلی دوربین اصلی جی تی 3 در کنار یک سنسور 8 مگا پیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی قرار گرفته و با داشتن امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HD تمامی نیازهای کاربران را پاسخ گفته است. نسخه 6 اندروید موسوم به مارشمالو به‌عنوان سیستم‌عامل در این محصول ایفای نقش می‌کند و در کنار آن رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی Emotion UI4.1 قرار دارد. درنهایت باید بدانید منبع تامین انرژی این گوشی موبایل یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر بر ساعت است که قابل تعویض توسط کاربر نیست. اگر داشتن گوشی موبایلی میان رده پاسخگوی نیازهای کاربری شما است می‌توانید همچون گذشته به شرکت نام‌آشنای هوآوی اطمینان کرده و از جدیدترین محصول این شرکت برای رفع نیازهای روزمره خود بهره ببرید.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.