0

Huawei - Honor Holly 3

Honor Holly 3
Huawei - Honor Holly 3
تعداد سیم کارته دو سیم کارت
قطع سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Octa-core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 1.2 گیگاهرتز
حافظه داخلی 16 گیگابایت
RAM 2 گیگابایت
اندازه 5.5 اینچ
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
دوربین 13
نسخه سیستم عامل Marshmallow 6.0
توضیحات :

 

. تراشه این محصول کرین 620 است که در هسته مرکزی آن پردازنده هشت هسته‌ای «Cortex-A53» با فرکانس 1.2 گیگاهرتز قرار دارد. پردازنده 64 بیتی این گوشی موبایل در کنار 2 گیگابایت حافظه رم وظیفه پردازش اطلاعات را به عهده دارد. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت است که با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت قابل‌افزایش خواهد بود. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی حجم بالایی از فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن‌های مختلف را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید. در این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی LCD با رزولوشن 720 در 1280 استفاده شده و تراکم پیکسلی در آن با توجه به ضخامت صفحه‌نمایش 267 پیکسل بر اینچ است.این مدل از گوشی‌های هوآوی با پشتیبانی از شبکه اینترنتی 4G توانسته است پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران در استفاده از اینترنت پر سرعت باشد. دوربین اصلی در این گوشی موبایل 13 مگاپیکسل است که با داشتن ویژگی‌هایی از قبیل قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی HDR و قابلیت عکاسی پانوراما می‌تواند در ثبت سوژه‌های مختلف توسط کاربران بسیار کارآمد باشد. همچنین دوربین سلفی این گوشی موبایل 8 مگاپیکسل بوده که در مقایسه با بسیاری از محصولات هم‌رده موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار است. اندروید نسخه 6.0، سیستم‌عامل به کار گرفته شده در این محصول است که تمامی امکانات یک گوشی اندرویدی را برای کاربران به ارمغان آورده است. باتری این محصول از نوع لیتیوم یون بوده و 3100 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و با توجه به ساختار گوشی قابل تعویض توسط کاربر نیست. در آخر باید بدانید که بلوتوث نسخه 4.0، GPRS و وای فای ازجمله فن‌آوری‌های ارتباطی دیگری هستند که برای افزایش کارایی این گوشی موبایل به ویژگی‌های دیگر این محصول اضافه شده‌اند.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.