0

Huawei - Honor 6X

Honor 6X
Huawei - Honor 6X
تعداد سیم کارت دو سیم کارته
قطع سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Octa-Core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 2.1 و 1.7 گیگاهرتز
حافظه داخلی 64 گیگابایت
مقدار RAM 4 گیگابایت
اندازه 5.5 اینچ
دوربین 12.0 مگاپیکسل
نسخه سیستم عامل Marshmallow 6.0
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
توضیحات :

 

گوشی موبایل «Honor 6x 2016» یکی از محصولات سری آنر شرکت چینی «هوآوی» است که با ویژگی‌هایی همچون 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 4 گیگابایت رم، نمایشگر 5.5اینچی و دو دوربین اصلی  12 و 2 مگاپیکسلی تولید و عرضه شده است. استفاده از تراشه‌ی اختصاصی هوآوی با نام‌ های‌سیلیکون کایرین 655 به همراه 4 گیگابایت رم باعث شده تا این گوشی موبایل به یکی از گوشی‌های بدون رقیب این روز‌های دنیای اندروید تبدیل شود. این تراشه‌ی 64بیتی دو پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای دارد که از پس هر کاری برمی‌آید. در کنار این تراشه‌، 64 گیگابایت هم حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده که می‌توانید آن را تا 256 گیگابایت دیگر به کمک کارت حافظه‌ی جانبی افزایش دهید. همچنین امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، Edge  و Infrared هم در این گوشی وجود دارد.سه دوربین 12، 2 و 8 مگاپیکسلی برای این محصول انتخاب شده‌اند که می‌توانند در تمام شرایط ممکن تصاویر مناسبی ثبت کنند. دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده که حتی در مواقعی که نور محیط کم است بتواند به ثبت تصاویر شفاف کمک کند. سنسور 12 مگاپیکسلی آن عکس‌های خوبی ثبت می‌کند و می‌تواند با رزولوشن 1080×1920 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره  (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و قابلیت عکاسی HDR  از ویژگی‌های دوربین اصلی این محصول است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی موبایل می‌توان به باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی‌ که بازدهی مطلوبی دارد، اشاره کرد.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.