0

Xiaomi - Mi Note 2

Mi Note 2
Xiaomi - Mi Note 2
تعداد سیم کارت دو سیم کارته
قطع سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Quad-core Kryo CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 2.3 و 1.6 گیگاهرتز
اندازه 5.7 اینچ
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
دوربین 22.5 مگاپیکسل
نسخه سیستم عامل Marshmallow 6.0
حافظه داخلی 128 گیگابایت
مقدار RAM 6 گیگابایت
توضیحات :

 

مدل جدید گوشی‌های شرکت «شیاومی» تحت عنوان «Mi Note 2» با نمایشگر 5.7 اینچی، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم تولید شده و در دسترس کاربران جهانی قرار گرفته است. استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 821 به همراه 6 گیگابایت رم، علاوه‌بر اینکه انجام کار‌های روزانه را برای کاربر تضمین می‌کند، به وی امکان می‌دهد تا به اینترنت پرسرعت نسل چهارم متصل شود؛ همچنین انجام بازی‌های تقریبا سنگین را هم ممکن می‌کند تا کاربران این مدل از گوشی‌های شیاومی، از این بابت هم خیال راحتی داشته باشند. همان‌طورکه گفته شد، برای می نوت 2 چیزی درحدود 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته ‌شده است.

دیگر امکانات ارتباطی مثل Wi-Fi ،GPRS ،Infrared ،NFC ،Edge و بلوتوث نسخه 4.2 هم در این محصول وجود دارند تا شما به‌عنوان کاربر بتوانید از داشتن این گوشی موبایل لذت ببرید. نمایشگری باکیفیت و شفاف از نوع OLED  در این محصول وجود دارد که تراکم 386 پیکسل بر اینچ دارد؛ همچنین با استفاده از فناوری AMOLED دیگر نگران دیدن محتویات این نمایشگر 5.7 اینچی از زاویه‌های مختلف نباشید. برای این گوشی شیاومی، دو دوربین 22.5 و 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته‌ شده است که می‌تواند تصاویر مطلوبی را برای کاربر ثبت کند. تصاویری که دوربین اصلی به فلشی از نوع Dual Tone LED مجهز شده است و کیفیت و وضوح بالایی دارد. سنسور 22.5 مگاپیکسلی آن عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کند و می‌تواند با رزولوشن 2160×3840 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره  (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و قابلیت عکاسی HDR  از ویژگی‌های دوربین اصلی این محصول هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل نسخه‌ی شش اندروید موسوم به مارشمالو  و باتری لیتیوم‌یون آن با ظرفیت مطلوب 4070 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این باتری که توسط کاربر تعویض‌شدنی نیست، از قابلیت شارژ سریع نسخه 3 بهره برده است.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.