0

Huawei - Mate 9 Porsche Design

Mate 9 Porsche Design
Huawei - Mate 9 Porsche Design
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
قطع سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Quad-core Cortex-A73 + Quad-core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 2.4 و 1.8 گیگاهرتز
حافظه داخلی 256 گیگابایت
مقدار RAM 6 گیگابایت
اندازه 5.5 اینچ
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
دوربین 20.0 مگاپیکسل
نسخه سیستم عامل Nougat 7.0
توضیحات :

 

یکی دیگر از محصولات «هوآوی» که به تازگی معرفی شده گوشی موبایل «Mate 9 Porsche Design» بوده که از نظر مشخصات فنی با شباهت بسیار به «Mate 9» تولید و عرضه شده است. اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش نسخه‌ی پورشه دیزاین 5.5 اینچ است،پردازنده‌ی اصلی گوشی همان Kirin 960 است؛ تراشه‌ای که از چهار هسته‌ی Cortex-A73 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد و تراشه‌ی گرافیکی Mali G71 Mp8 را در خودش قرار داده است.این مدل از Mate 9 مقدار ۶ گیگابایت حافظه‌ی اصلی، و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی فلش دارد. دوربین این گوشی همان دوربین دوتایی لایکا مدل معمولی است. دوربین اول لنز ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم هم لنز ۱۲ مگاپیکسلی دارد که می‌توانند رنگ بیشتر و عمق میدان بیشتری را پیش روی کاربران و علاقه‌مندان به عکاسی قرار دهند. این دوربین دوتایی به سنسور لرزشگیر اپتیکی مجهز شده و توانایی فیلم‌برداری باکیفیت ۴K  را دارد. اما حسگر اثر انگشت از پشت گوشی حذف شده و به دکمه‌ی Home جلوی آن آمده است. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای Porsche Design  در نظر گرفته شده که برای انواع و اقسام کارهای روزانه مناسب است.

 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.