0

Xiaomi - Mi Mix

Mi Mix
Xiaomi - Mi Mix
تعداد سیم کارت دو سیم کارته
قطع سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Quad-core Kryo CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 2.3 و 1.6 گیگاهرتز
حافظه داخلی 256 گیگابایت
مقدار RAM 6 گیگابایت
اندازه 6.4 اینچ
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
دوربین 16.0 مگاپیکسل
نسخه سیستم عامل Marshmallow 6.0
توضیحات :

 گوشی شیاومی «Mi Mix» با قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی 4G، دوربین 16مگاپیکسلی، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، یک گوشی 6.4 اینچی است که می‌تواند طرف‌داران زیادی را به سوی خود جذب کند. بدنه‌ی می میکس 209 گرم وزن و 8.8 میلی‌متر ضخامت دارد. با این ابعاد به صفحه‌نمایش LCD با فناوری IPS مجهز است که توانایی دریافت چندین لمس هم‌زمان و نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. رزولوشن این نمایشگر 1080×2040 پیکسل و تراکم پیکسل‌هایش 362 پیکسل در هر اینچ است. دوربین اصلی گوشی، کیفیت و وضوح زیادی دارد. سنسور 16مگاپیکسلی آن عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کند و می‌تواند با رزولوشن 2160×3840 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره  (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و قابلیت عکاسی HDR  از ویژگی‌های دوربین اصلی این محصول هستند؛ اما دوربین سلفی این گوشی سنسور 5مگاپیکسلی دارد که می‌تواند در ثبت تصاویر سلفی و برقراری ارتباط تلفنی بسیار کارآمد باشد. پردازنده‌ی مرکزی این گوشی 4 هسته‌ی قدرتمند دارد و در آن از تراشه‌ی اسنپ دراگون 821 استفاده شده است. همان‌طورکه گفته شد، این سیستم پردازنده با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم همراه شده است تا امکان اجرای نرم‌افزاری سنگین را فراهم کند. باتری لیتیوم‌یون این گوشی 4400 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و به قابلیت شارژ سریع نسخه‌ی 3 تجهیز شده است. این باتری توسط کاربر قابل تعویض نیست و در صورت بروز هرگونه مشکل نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری مثبت این گوشی باید به محدودیت‌های آن هم اشاره کرد که مهم‌ترین آن می‌تواند پشتیبانی‌نکردن از کارت حافظه باشد. البته وجود 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی راه‌حلی است که از سوی شرکت شیاومی در پاسخ به این محدودیت در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل نسخه‌ی شش اندروید، در این محصول ایفای نقش می‌کند و با فراهم‌آوردن امکانات کامل یک گوشی اندرویدی، تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربران ایجاد می‌کند.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.