0

tecno - Phantom 6

Phantom 6
tecno - Phantom 6
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
قطع سیم کارت سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Octa-Core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 2.0 گیگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی Mali-T860 GPU
حافظه داخلی 32 گیگابایت
مقدار RAM 3 گیگابایت
اندازه 5.5 اینچ
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
دوربین 13.0 مگاپیکسل
نسخه سیستم عامل Marshmallow 6.0
توضیحات :

این محصول 141.8 گرم وزن دارد و در طراحی آن دو جایگاه برای دو سیم‌کارت در قطع میکرو در نظر گرفته‌شده است. مجموعه سخت‌افزاری فنتوم 6 از تراشه «MT6755» مدیاتک و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای «Cortex-A53» تشکیل شده است که کار پردازش اطلاعات را عهده‌دار هستند. فرکانس این پردازنده مرکزی 2.0 گیگاهرتز بوده و رم در نظر گرفته‌شده برای این محصول تکنو 3 گیگابایت است. حافظه داخلی در این محصول 32 گیگابایت است و با پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت قابل‌افزایش خواهد بود. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فنتوم 6 از نوع LCD است و وضوح تصویر 1920 × 1080 را به تصویر می‌کشد. در این محصول پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G و فن‌آوری‌های ارتباطی از قبیل بلوتوث نسخه 4.0، وای فای، EDGE و GPRS در نظر گرفته‌شده است.. دوربین اصلی و دوربین سلفی در این گوشی موبایل به ترتیب 13.0 و 5.0 مگاپیسل می باشد.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.