0

HTC - Desire 650

Desire 650
HTC - Desire 650
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
قطع سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
پردازنده ‌ی مرکزی Quad-core Cortex-A7 CPU
فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی 1.4 گیگاهرتز
پردازنده ‌ی گرافیکی Adreno 305 GPU
حافظه داخلی 16 گیگابایت
مقدار RAM 2 گیگابایت
اندازه 5.0 اینچ
شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G
دوربین 13.0 مگاپیکسل
نسخه سیستم عامل Marshmallow 6.0
توضیحات :

این محصول که حدودا 140 گرم وزن دارد از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. ضخامت این گوشی 650 8.4 میلی‌متر است و طول و عرض آن به ترتیب به 146.9 و 70.9 میلی‌متر می‌رسد. برای این محصول تراشه اسنپدراگون 400 در نظر گرفته شده که با پردازنده‌ی 4 هسته‌ای خود وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. منبع تغذیه در محصول جدید اچ تی سی یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یون می باشد. سیستم‌عامل نسخه 6 اندروید  با مجموعه کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند MMS، ایمیل، برنامه ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شاملGoogle Search ،Google Maps ،Gmail  و YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس،  قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF و مرورگر HTML5 از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. 

 

 

HTC Desire 650

 

HTC Desire 650

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.