0

Huawei - Honor 8 Lite PRA-LA1

Honor 8 Lite PRA-LA1
Huawei - Honor 8 Lite PRA-LA1
تعداد سيم کارت دو سيم کارت
قطع سيم کارت سايز نانو (8.8 × 12.3 ميلي‌متر)
پردازنده‌ي مرکزي Quad core Cortex-A53 + Quad core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي 2.1 و 1.7 گيگاهرتز
پردازنده‌ي گرافيکي Mali-T830 MP2 GPU
حافظه داخلي 16 گيگابايت
مقدار RAM 3 گيگابايت
اندازه 5.2اينچ
شبکه هاي ارتباطي 2G، 3G، 4G
دوربين 12.0 مگاپيکسل
نسخه سيستم عامل Android Nougat 7.0
توضیحات :
محصول جدید هوآوی 147 گرم وزن دارد  و از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند . این محصول دارای نمایشگر 5.2 اینچی، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سه گیگابایت رم و دوربین دوازده مگاپیکسلی می باشد.برای این محصول تراشه‌ی اختصاصی هوآوی، یعنی‌ Kirin 655 در‌نظر گرفته‌شده که با دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. سه گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌گرفته که مقدار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند.سیستم‌عامل نسخه 7.0 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل هوآوی ایفای نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند‌ MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شاملGoogle Search‌، Google Maps‌، Gmail‌ و‌ YouTube قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی‌ PDF‌ و مرورگر‌ HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. محصول جدید هوآوی جهت تامین انرژی  از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-یون بهره می برد.

 
Huawei Honor 8 Lite PRA-LA1

Huawei Honor 8 Lite PRA-LA1
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.