0

بازدید : 3657 بار

ایجاد: شنبه، 31 تير 1391

ویرایش: شنبه، 31 تير 1391

نقشه راهها و شهر تهران با Nokia Maps v3.03

نقشه راهها و شهر تهران با Nokia Maps v3.03
نقشه راهها و شهر تهران با Nokia Maps v3.03
حجم نرم افزار 15.00 مگابایت
دفعات دانلود 5797
دانلود فایل دانلود فایل
نقشه راهها و شهر تهران با Nokia Maps v3.03
توضیحات :
امروز نرم افزار Ovi Maps V3.03 رو به شما معرفی میکنیم همونطور که میدونید بهترین برنامه برای جی پی اس موبایلهای با سیستم عامل سییمبین، چه از لحاظ نقشه (دقیق بودن نقشه، تکمیل بودن نقشه، ثبت اماکن بر روی نقشه، فارسی بودن، و ...) و چه از لحاظ خود برنامه و امکانات برنامه (مسیریابی، مسیریابی صوتی، جستجو ، کارایی ساده و ...) نوکیا مپ و یا همون Ovi map نوکیا هستش. که برنامه هایی نظیر اسمارتکام جی پی اس و یا گارمین جلوی این نقشه و این برنامه اصلا حرفی برای گفتن ندارند.در این پست یک موبایل شما میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 دریافت کنید وبا نصب نقشه ها بر روی آنها از استفاده از GPS گوشی لذت ببرید .شرکت نوکیا در آخرین اقدام نرم افزار Nokia Ovi Map خود را مجهز به نقشه شهر تهران و راه های ایران با قابلیت ناوبری به صورت رایگان ارائه کرده است.

کلمات کلیدی :

Nokia Ovi Maps v3.03

,

Symbian V3 V 5

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.