0

بازدید : 910 بار

ایجاد: شنبه، 31 تير 1391

ویرایش: شنبه، 31 تير 1391

تقویم شمسی سال 89 با فرمت جاوا

تقویم شمسی سال 89 با فرمت جاوا
تقویم شمسی سال 89 با فرمت جاوا
حجم نرم افزار 0.57 مگابایت
دفعات دانلود 1072
دانلود فایل دانلود فایل
تقویم شمسی سال 89 با فرمت جاوا
توضیحات :

آخرین نسخه از تقویم شمسی سال 89 منتشر شد ویژگیها: تقویم شمسی ، میلادی و قمری پشتيباني كامل از گوشي هاي تمام لمسي تقویم شمسی 10 ساله طالع بینی خورشیدی ثبت رویدادها ( جلسات ، قرارها ، ... ) نمایش مناسبت ها به صورت کامل نمایش سخن روز ، حدیث روز و ... نمایش اوقات شرعی به صورت کامل برای شهرهای ایران تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بلعکس تغییر فونت نرم افزار در سه سایز ( کوچک ، متوسط ، بزرگ ) دارای افکت های انیمیشنی با ظاهری زیبا و کارآمد قابلیت استفاده از تقویم مستقل از تلفن همراه دیکشنری ( زبان های مختلف در چند نسخه ) کتب منتخب ( کتاب های همچون مفاتيح الجنان و ... در زمینه های گوناگون ) اخبار در موضوعات مختلف دارای قابلیت بروز رسانی و آرشیو رابط کاربری آسان

دریافت تقویم 1390

دریافت تقویم 1391


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.