0

بازدید : 2094 بار

ایجاد: شنبه، 31 تير 1391

ویرایش: شنبه، 31 تير 1391

تعیین قبله و پخش اذان IslamicFinder Mobile Athan

تعیین قبله و پخش اذان IslamicFinder Mobile Athan
تعیین قبله و پخش اذان IslamicFinder Mobile Athan
حجم نرم افزار 0.75 مگابایت
دفعات دانلود 3724
دانلود فایل دانلود فایل
تعیین قبله و پخش اذان IslamicFinder Mobile Athan
توضیحات :
این بار نرم افزار کاربردی دیگری را برای گوشی های موبایل قرار داده ایم که به تازگی منتشر شده است و در دسته ی نرم افزارهای اسلامی قرار دارد.این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار زیادی همچون تعیین قبله و پخش اذان می باشد که با فرمت jar برای گوشی هایی که پلنتفرم جاوا را پشتیبانی می کنند منتشر شده است. قابلیت های این برنامه عبارت اند از : - دارا بودن اوقات شرعی 25000 شهر در 252 کشور مختلف - پخش اتوماتیک اذان در زمان مقرر - قابلیت تنظیم فرمت ساعت برنامه به صوت 12 و یا 24 ساعته - قابلیت تعیین قبله بر مبنای جهت شمال - نمایش فاصله ی شهر مورد نظر تا قبله - دارای چند نوع صدای مختلف برای پخش اذان - نمایش تاریخ روز بر اساس تقویم هجری - قابلیت کم و زیاد کردن صدای اذان و ...

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.