0

بازدید : 1083 بار

ایجاد: شنبه، 31 تير 1391

ویرایش: شنبه، 31 تير 1391

نمايش اپرا به زبان جاوا

نمايش اپرا به زبان جاوا
نمايش اپرا به زبان جاوا
حجم نرم افزار 0.52 مگابایت
دفعات دانلود 1493
دانلود فایل دانلود فایل
نمايش اپرا به زبان جاوا
توضیحات :
برخي ويژگي‌هاي مرورگر اپرا 1. سازگاري کامل با گوشي‌هاي لمسي. 2. افزايش ۵۰ درصدي سرعت بارگيري صفحات در Opera Mini نسبت به نسخه‌هاي قبلي. 3. افزوده شدن قابليت مديريت دانلود در اين نسخه براي دريافت فايل‌ها بدون استفاده از مرورگر پيش‌فرض گوشي با امکان وارد کردن مسير مورد نظر براي ذخيره فايل. 4. قابليت دسترسي سريع و جست‌وجوي مستقيم در سايت‌هايي مثل Wikipedia ،Google ،Amazon eBay و غيره که ديگر نيازي به بازکردن صفحات سايت مربوطه نيست. 5. قابليت نمايش سايت در حالت Landscape براي مشاهده بهتر صفحات. 6. قابليت جست‌وجوي کلمات در صفحه وب. 7. نمايش نشانگر موس در صفحات مختلف اينترنتي براي دسترسي راحت به لينک‌ها. 8. بهره‌گيري از حالت نمايش Mobile View براي نمايش سايت‌ها در اندازه تصوير گوشي. 9. قابليت استفاده از Skin‌هاي مختلفي که براي برنامه درنظر گرفته شده است. 10. مديريت پسوردهاي ذخيره شده مانند ايميل. 11. قابليت خواندن RSS.توجه داشته باشيد که اين نسخه از مرورگر Opera در دو نسخه فارسي و انگليسي ارائه شده است که بسته به نياز مي‌توانيد يکي از آن دو را انتخاب کنيد

کلمات کلیدی :

مرورگر

,

اپرا

,

opera

,

اینترنت

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.