0

بازدید : 2296 بار

ایجاد: چهارشنبه، 23 مرداد 1392

ویرایش: چهارشنبه، 23 مرداد 1392

برنامه خدمات متقابل اسلام و ایران ویژه اندروید

برنامه خدمات متقابل اسلام و ایران ویژه اندروید
برنامه خدمات متقابل اسلام و ایران ویژه اندروید
حجم نرم افزار 7.90 مگابایت
دفعات دانلود 109
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.1 و بالاتر
برنامه خدمات متقابل اسلام و ایران ویژه اندروید
توضیحات :

 
این کتاب درباره مسائل مشترک بین اسلام و ایران است. نوشته استاد مطهری که هم اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس می باشد.
 
با هم قسمتی از مقدمه این کتاب را می خوانیم:
 
"ما مسلمانان ایرانی به اسلام به حکم اینکه مذهب ماست ایمان و اعتقاد داریم‏ و به ایران به حکم اینکه میهن ماست مهر می‏ورزیم . از اینرو سخت علاقه مندیم که مسائلی را که از یک طرف با آنچه به آن ایمان و اعتقاد داریم و از طرف دیگر با آنچه به آن مهر می‏ورزیم پیوند دارد روشن درک کنیم و تکلیف خود را در آن مسائل بدانیم . عمده این مسائل در سه پرسش ذیل خلاصه می‏شود :
 
1 - ما هم احساسات مذهبی اسلامی داریم و هم احساسات میهنی ایرانی ، آیا دارای دو نوع احساس متضاد می‏باشیم ، یا هیچگونه تضاد و تناقضی میان‏احساسات مذهبی ما و احساسات ملی ما وجود ندارد ؟ 
2 - دین ما اسلام آنگاه که در چهارده قرن پیش به میهن ما ایران وارد شدچه تحولات و دگرگونیها در میهن ما به وجود آورد ؟ آن دگرگونیها در چه‏جهت بود ؟ از ایران چه گرفت و به ایران چه داد ؟ آیا ورود اسلام به‏ ایران برای ایران موهبت بود یا فاجعه ؟ 
3 - ملل بسیاری به اسلام گرویدند و در خدمت این دین در آمدند و در راه‏نشر و بسط تعالیم آن کوشیدند و با تشریک مساعی با یکدیگر تمدنی عظیم وباشکوه به نام تمدن اسلامی به وجود آوردند . سهم ما ایرانیان در این‏خدمات چه بوده است ؟ ایران چه مقامی از این جهت دارد ؟ آیا مقام اول‏را حیازت کرده است یا خیر ؟ بعلاوه انگیزه ایرانی در این خدمات چه بوده‏است ؟ 
از نظر ما سه پرسش بالا عمده ترین پرسشها در باب مسائل مشترک اسلام و ایران است ."
 
این کتاب، پاسخگوی پرسش های بالا و هزاران پرسش دیگریست که در ذهن شما وجود دارد...
 
در یک نگاه:
معرفی خدمات ایرانیان به اسلام و خدمات اسلام به ایرانیان
 
     
 
   

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.