0

بازدید : 7465 بار

ایجاد: يکشنبه، 31 شهريور 1392

ویرایش: يکشنبه، 25 شهريور 1397

ویرایشگر حرفه ای تصاویر با Photo Studio PRO v2.0.17.12

ویرایشگر حرفه ای تصاویر با Photo Studio PRO v2.0.17.12
ویرایشگر حرفه ای تصاویر با Photo Studio PRO v2.0.17.12
حجم نرم افزار 45.91 مگابایت
دفعات دانلود 282
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
ویرایشگر حرفه ای تصاویر با Photo Studio PRO v2.0.17.12
توضیحات :



 

Photo Studio Pro یک استودیو عکس شگفت انگیز برای اندروید می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توانید عکس های خود را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کنید. Photo Studio با داشتن تمامی امکانات دیگر برنامه های ویرایشگر، تمام نیازهای شما را در این زمینه کاملا بر طرف می کند. این برنامه قدرتمند که برای گوشی های اندروید طراحی شده توسط عکاسان آماتور و عکاسان حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. انجام عملیات پایه ای بر روی عکس مانند: نتظیم روشنایی، کنتراست، تنظیم سیستم رنگ RGB، دارای ۱۱۵ فیلتر منحسر به فرد از جمله: Lomo, Vintage, Simple tone, Old Style, Summer mood و ۱۲ اثر شگفت انگیز: سایه، پارچه، akvarel، رنگ، قاب، خراش، نور، آتش، آب، قلب، قلم مو و noise، امکان ترکیب چندین عکس مختلف با هم، امکان قرار دادن قاب های دیجیتالی زیبا بر روی عکس و … از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد. اضافه شدن ۵۰ برچسب رایگان، قابلیت ادغام قالب ها و قاب ها، قابلیت تغییر قالب ها و برخی از جزئیات دیگر از قابلیت های این نسخه می باشد.


 

ویژگیها:

  • بیش از 150 دسته بندی برای فیلتر ها
  • بیش از 200 افکت
  • دانلود افکت، فریم، فیلتر، بدون نیاز به گوگل پلی

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.