0

بازدید : 5473 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 3 دی 1392

ویرایش: سه‌شنبه، 3 دی 1392

مرورگر ایرانی اندروید ساینا Saina v2.0.1

مرورگر ایرانی اندروید ساینا Saina v2.0.1
مرورگر ایرانی اندروید ساینا Saina v2.0.1
حجم نرم افزار 26.90 مگابایت
دفعات دانلود 928
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
مرورگر ایرانی اندروید ساینا Saina v2.0.1
توضیحات :

 

مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer ، Mozilla Firefox،Google Chromeو Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نكات امنيتي و قابليت‌هاي متناسب با نيازهاي فرهنگي جامعه نموده است. از جمله قابلیت های این مرورگر مواردی نظیر انطباق با فرهنگ و بوم پارسي، سرعت بالا در مرور صفحات، قابليت اجرا در چارچوب‌های گوناگون، سطح امنيتي بالا و متناسب با شرايط داخلی و ... است. هم اکنون نسخه اندروید این برنامه آماده دانلود می باشد.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.