0

بازدید : 4030 بار

ایجاد: شنبه، 26 بهمن 1392

ویرایش: دوشنبه، 13 بهمن 1393

موزیک پلیر جذاب Sensor music player v2.5331

موزیک پلیر جذاب Sensor music player v2.5331
موزیک پلیر جذاب Sensor music player v2.5331
حجم نرم افزار 2.16 مگابایت
دفعات دانلود 443
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر
موزیک پلیر جذاب Sensor music player v2.5331
توضیحات :

 

برنامه Sensor music player یکی از پلیر های محبوب و جالب برای اندروید است. با استفاده از این برنامه شما می توانید بدون لمس صفحه گوشی خود با حرکت و ضربه دست خود به این پلیر فرمان بدهید و به آهنگ های مورد علاقه خود گوش کنید. این پلیر دارای سه حالت فرمان پذیری می باشد: حالت عبور دست از بالای گوشی (Weve over)، حالت ضربه زدن به گوشی (Hammer) و حالت جیبی (Pocket)، این حالت زمانی کاربرد دارد که گوشی شما در جیب شما قرار دارد و می خواهید کنترل پلیر را برای تغییر آهنگ به دست بگیرید. این برنامه دارای یک حالت سفارشی (Custom) نیز می باشد که می توانید هر یک از این سه حالت را با هم انتخاب کنید و میزان حساسیت سنسور را تنظیم کنید. از دیگر ویژگی ها این برنامه اکولایزر و تقویت کننده باس، نوار جستجو هوشمند، ویجت برنامه برای دسترسی آسان، قابلیت نمایش لیست آهنگ ها و...

 

   

 

   


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.