0

بازدید : 2857 بار

ایجاد: يکشنبه، 17 فروردين 1393

ویرایش: يکشنبه، 17 فروردين 1393

قلت نخوانیم!

قلت نخوانیم!
قلت نخوانیم!
حجم نرم افزار 21.36 مگابایت
دفعات دانلود 134
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.1 و بالاتر
قلت نخوانیم!
توضیحات :
آیا مطمئن هستید توی نماز کلمه ها را با حروف اشتباه تلفظ نمی کنید و به اصطلاح غلط را با قلت جابجا نمیگید؟
 
تلفظ صحيح حروف و كلمات در همه زبانها از جمله انگليسي و عربي امري متداول است. در عربي اين مورد بيشتر اهميت پيدا مي‌كند چرا كه در صورت اشتباه تلفظ كردن برخي از كلمات معني آنها به كل عوض مي شود و حتي در برخي موارد معني كاملا متضاد با معني اصلي است به عنوان مثال كلمه «صلّ» در عربي به معني درود بفرست است اما «سلّ» به معني بكش است يا كلمه «محمد» به معني ستوده شده است اما «مهمد» به معني هلاك شده مي‌باشد.
 
از طرف ديگر در رساله های مراجع تقلید آمده است؛ بركسانی كه توانایی دارند واجب است قرائت صحیح نماز را یاد بگیرند. اين واجب را معمولا افراد وقتي ميخواهند مكه بروند، يادشان مي افتد و تازه به فکر اصلاح قرائت حمد و سوره اش براي نماز مي‌افتد! در حالیکه با کمی دقت و صرف تنها چند دقیقه وقت این مشکل تلفظ حروف را به راحتی میشه برای همیشه حل کرد!
 
در اين برنامه دکتر حمیدرضا مستفید به صورت تئوری و عملی به بيان نكات مهمي در مورد قرائت صحيح نماز مي‌پردازد تا بتوانيد در مدت كوتاهی با قرائت صحیح نماز آشنا شويد.
 
دريافت و گوش كردن به اين برنامه حتي براي شما كه مطمئن هستيد قرائت نمازتان صحيح است توصيه ميكنيم (حداقل قسمت نكات و ظرايف را با دقت گوش كنيد) چون حتي يك درصد هم ممكن است انسان چيزي را كه يك عمر فكر ميكرده درست انجام ميداده اشتباه باشد و شايد وقتي متوجه آن شويم كه جبران آن سخت يا غيرممكن باشد. جلو ضرر را از هرجايي كه بگيريد منفعت است.
 
در اين برنامه از آموزشهاي موجود در سايت شهر مجازي قرآن و تبيان استفاده شده است.
 
 
 
 
  
 

کلمات کلیدی :

آموزش

,

تلفظ صحیح

,

نماز

,

روخوانی

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.